  • Data: 2007-03-01 18:55:15
    Temat: Re: [Katowice] Awaria Netii (i TKTelekomu)
    Od: Marek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > Gdzie takie są? Bo własnie wyszedłem z wrażenia na ulicę obejrzeć
    > studnię, którą przybiega do mnie Netiowe światełko oraz miedź, studnię
    > tą otwiera się normalnie - pogrzebaczem :)

    Pokrywy do studni kablowych

    Stosowane jako zabezpieczenie studni przed dostępem do niej osób
    nieuprawnionych oraz przed kradzieżami. Jest to płyta stalowa zamykająca
    właz studni kablowej, zainstalowana pod istnniejącą pokrywą zewnętrzną.
    Pokrywy pasują do wszystkich znormalizowanych studni kablowych
    dopuszczonych do eksploatacji w polskiej telekomunikacji. Istnieje
    możliwość regulacji szerokości pokryw w przypadku montażu w studniach
    odbiegających od ustalonych norm. Pokrywy posiadają układ zasuwowo -
    ryglowy zamykany zamkiem systemowym lub kłódką. Oferujemy pokrywy jak
    również obudowy zakończeń kablowych firmy PIOCH.

    --
    marek