  • 61. Data: 2009-11-24 15:55:21
    Temat: Re: Kat A od 24 lat
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Jasio", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Pomysl moze i fajny, ale skoro oburza nas, ze na 50ccm wystarczy dowód
    > osobisty

    Oburza jak oburza - mnie osobiście lekko przeraża fakt, że osiągnięcie
    pewnego wieku z automatu dopuszcza do ruchu osoby które mogą mieć mniej niż
    mgliste pojęcie o tym jak prawidłowo się zachowywać na jezdni, ewentualnie
    coś tam wiedzą, ale nie do końca.
    Co najśmieszniejsze według projektu ustawy zdaje się z tą akurat sytuacją
    nie będzie zrobione nic. W każdym razie art.117 pkt3 rzecze radośnie:

    "Osobę, która przed dniem wejścia w życie ustawy ukończyła 18 lat, uznaje
    się za uprawnioną do kierowania motorowerem na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej. Wobec tej osoby nie stosuje się obowiązku uzyskania dokumentu
    potwierdzającego to uprawnienie."

    Źródło to http://www.tinyurl.pl/?5xHyMAq2 plik "projekt" str 77 na dole
    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl

  • 62. Data: 2009-11-25 10:03:13
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Damork" napisał w wiadomości
> [...]
    > mniej niż
    > mgliste pojęcie o tym jak prawidłowo się zachowywać na jezdni,

    No to się zgadzamy, taaak?

    Skoro już rozwarłem paszczę. (:

    --
    Jasio