  • 11. Data: 2011-06-23 09:30:21
    Temat: Re: Kaski firmy LS2
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "primuss" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d84f4ef1-2244-477e-a9f5-4cc6d74b6e42@eb1g2000vb
    b.googlegroups.com...

    jazdy) jakichs istotnych problemow nie zauwazylem. Aha, blenda to pic
    na wode - u mnie zaczela chodzic tak ciezko, ze w praktyce jest nie do
    uzycia. Nie udalo mi sie tez nidgy wyjac calej wysciolki mimo
    zapewnien producenta ze sie da - musze ja prac niejako czesciowo w
    -----------------------
    To tak dla pełności obrazu ;-)
    W otwartym kasku Naxy (w cenie wcześniej wymienionego integrala tejże firmy)
    blenda chodzi dobrze (obsługuje się ją zewnętrznym suwakiem),
    a wypinanie i wpinanie, tudzież pranie wyściółki właśnie przetrenowałem
    z pozytywnym skutkiem :-)
    Gdzieniegdzie można jeszcze trafić wyprzedawane kaski Naxy (koniec oferty)
    ze stereofonicznym zestawem Bluetooth (w tym mikrofon)
    gdzie koszt kasku otwartego (aczkolwiek bez blendy i z innym system
    zamykania szybki)
    wynosił mniej więcej tyle co sam zestaw Bluetooth osobno
    (integral / szczękowiec ~100 PLN więcej).

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2011-06-23 20:11:19
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-22 18:13, Marcin N pisze:
    > Użytkownik "wilqu5" napisał w wiadomości grup
    3g2000yqh.googlegroups.com...

    > Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
    > koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
    > polecenia :) ?
    >
    > =========
    >
    > W tej cenie żaden kask nie będzie godny polecenia.

    No prosze, a ja za niewiele wiecej kupilem pol rocznego XR 1000 w
    replice dla pasazera i to w Polszy - takze mozna :)

    > Albo przymkniesz oko na wady kasków tej grupy cenowej, albo musisz dołożyć.

    "But as the saying goes, if you have a cheap brain, buy a cheap helmet!"

    > Przy czym dołożenie kolejnych 400 zł wcale nie musi oznaczać, że kask
    > będzie wad pozbawiony.

    Nawet kaski po 3500zl i wiecej maja swoje wady tylko o nich sie nie mowi
    albo bardzo niewiele ;)

    > Prawdę mówiąc: każdy model ma coś "za uszami". Takie życie.

    True.

    A koledze polecilbym kaski Shark 'a (do 700zl znajdzie cos na pewno z
    S500 do S900 jak sie postara). A i to zalezy jakie moto planuje na
    pierwsze bo na czopku w integralu tak jakos dziwnie, podobnie na crossie
    (chyba ze to cos takiego: http://tinyurl.com/6zwyjnu ).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 13. Data: 2011-06-23 20:26:20
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.06.2011 marider <m...@g...pl> napisał/a:

    > No prosze, a ja za niewiele wiecej kupilem pol rocznego XR 1000 w
    > replice dla pasazera i to w Polszy - takze mozna :)

    Tyle że jak ktoś szuka, całego, nowego w pudełku dla siebie i nie
    jest tobą, to może nie być tak łatwo.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 14. Data: 2011-06-23 22:08:16
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 22:11:19 +0200, marider <m...@g...pl> wrote:

    [...]
    > "But as the saying goes, if you have a cheap brain, buy a cheap helmet!"

    Nadal nie mogę wyjść z podziwu dla marketroidów Bella z połowy zeszłego
    wieku.
    Niezłe hasło zrobili, doskonałe do prania mózgu. :-)

    Z tanich kasków to Uvex robi niezłe, Lazer też (np LZ6 ma 5 gwiazdek
    w testach a można go dostać za 230-250 zł na allegro), ogólnie polecam
    rozejrzeć się na http://sharp.direct.gov.uk/ i zobaczyć co ma dobre
    wyniki :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 15. Data: 2011-06-23 22:53:01
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    > rozejrzeć się na http://sharp.direct.gov.uk/ i zobaczyć co ma dobre
    > wyniki :-)

    No i wychodzi, że dwa LS2 mają takie same wyniki jak ostatnio badane BMW
    czy AGV ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2011-06-24 09:30:21
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wyniki :-)

    No i wychodzi, że dwa LS2 mają takie same wyniki jak ostatnio badane BMW

    Nie ma się co śmiać. Testy Sharpa dokładnie wykazują, że bezpieczeństwo ma
    się nijak do ceny.
    Można kupić kask za ponad dwa koła z trzema gwiazdkami i kask 8x tańszy z
    pięcioma.

  • 17. Data: 2011-06-24 09:48:21
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > =========
    >
    > Można kupić kask za ponad dwa koła z trzema gwiazdkami i kask 8x tańszy z

    Dokładnie o to mi chodziło.
    Trzeba by raczej dokładniej rozeznać,
    z czego są robione te, które dostają więcej gwiazdek.
    Aczkolwiek jak ktoś gustuje w otwartych,
    to ich w tym zestawieniu nie znajdzie.

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2011-06-24 12:38:50
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    .

    >Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
    >koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
    >polecenia :) ?

    ja wyrwałem AGV z "niemodnym" malowaniem za 250zł a jego sklepowa cena była
    coś koło 600zł, w InterCars-ie

  • 19. Data: 2011-06-24 20:36:13
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

    > No prosze, a ja za niewiele wiecej kupilem pol rocznego XR 1000 w replice
    > dla pasazera i to w Polszy - takze mozna :)

    I oczywiście masz stuprocentową pewność, że kask nigdy nie spadł na beton i
    nie stracił tego, po co został stworzony??
    No chyba, że masz na myśli to, ze kask pół roku przeleżał na półce w sklepie

  • 20. Data: 2011-06-25 14:21:22
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Cze, 14:38, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:

    > ja wyrwa em AGV z "niemodnym" malowaniem za 250z a jego sklepowa cena by a
    > co ko o 600z , w InterCars-ie

    A coz tam bylo na tym kasku niemodnego? Lodowka?! ;)

    --
    amos