    From: wilqu5 <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kaski firmy LS2
    Date: Wed, 22 Jun 2011 10:23:36 -0700 (PDT)

    On 22 Cze, 18:13, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "wilqu5"  napisa w wiadomo ci grup
    3g2000yqh.googlegroups.com...

    > Ok, dzi ki za opini a czy mo esz w takim razie niedo wiadczonemu
    > koledze poradzi jaki kask tego typu do 400z kt ry b dzie godny
    > polecenia :) ?
    >
    > =========
    >
    > W tej cenie aden kask nie b dzie godny polecenia. Albo przymkniesz oko na
    > wady kask w tej grupy cenowej, albo musisz do o y .
    >
    > Przy czym do o enie kolejnych 400 z wcale nie musi oznacza , e kask b dzie
    > wad pozbawiony.
    >
    > Prawd m wi c: ka dy model ma co "za uszami". Takie ycie.

    No ok, z tymże ja będe kupował aktualnie pierwszy swój motocykl także
    kasy zbyt dużej obecnie nie chce wydawać na 'akcesoria' a kwestie
    szumów itd myślę że póki co nie będą mi narazie przeszkadzać. Na motor
    który chce kupować mam zamiar wydać ~6000zł więc nie będę napewno do
    tego kupował kasku za 1,5 tyś bo mnie na to nie stać :) także chce
    wybrać coś w miare ładnego i względnie dobrze wykonanego. Jak już
    nabiorę jakiegoś doświadczenia to będe się zastanawiał nad jakimś
    droższym sprzętem

    pzdr
    Tomek