  • 11. Data: 2012-03-01 12:23:11
    Temat: Re: Kask we Wrocławiu
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    Użytkownik "janku" napisał w wiadomości grup

    >OK, dzięki, sprawdzę oba, bo właśnie w tych okolicach będę.

    Cóż, byłem w obu, kasku nie kupiłem. Na plus - bardzo dobra obsługa, miła i
    kompetentna. Na minus - brak kasków w moim rozmiarze ;-( I w jednym i w
    drugim mieli po jednym kasku który wlazł na mój łeb - pierwszy był
    półotwarty, czyli nie taki o jaki chodziło, drugi kosztował ponad dwa kafle,
    niestety za dużo o jakieś 50% ;-(
    W motozonie wybór raczej średni, to znaczy wystawione mają niewiele, ale na
    zapleczu coś tam było, więc gość się "nagonił". Na Karkonoskiej wybór ze
    trzy razy większy, ale w zasadzie trzy albo cztery firmy - wszystko w r
    rozmiarach dla dzieci i niewielkich kobiet.

    --
    Yogi(n)