  • 21. Data: 2009-04-19 10:34:51
    Temat: Re: Kask dla mnie-żona;)
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    p...@o...pl pisze:

    > Dlatego pytam;)Ale marka tu chyba nie jest ważna?;)Tylka jakość
    > wykonania i materiał?Czy się mylę??

    pewne marki gwarantuja pewne cechy. Kazdy na tej grupie wie, ze
    najlepsze kaski to schuberth, arai czy shoei. Analogicznie jest z
    ciuchami. Tylko w tym sporcie nie chodzi o modnie (choc niektorym tez),
    ale o bezpiecznie, praktycznie, trwale itd.

    to chyba nie było trudne do odgadniecia?

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 22. Data: 2009-04-19 11:10:25
    Od: p...@o...pl

    Tylko w tym sporcie nie chodzi o modnie (choc niektorym tez),
    > ale o bezpiecznie, praktycznie, trwale itd.
    >
    > to chyba nie było trudne do odgadniecia?

> [...]

    Nie było,raczej doszło do pewnego niezrozumienia(ja Cię opatrznie
    zrozumiałam,a Ty to pociągnąłeś;)).A chodziło nam o to samo.
    Pozdrawiam.
    Anka.

  • 23. Data: 2009-04-20 06:33:44
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    n.googlegroups.com...
    Witam.
    > Jestem zupełną nowicjuszką,ale widzę że mój mąż postanowił przejąć już
    > co nieco powiedzieć o mnie.

    Malzon powiedzial takze sporo o sobie choc tego pewnie nie postanawial.
    Zacznij od FAQ oraz Netykiety ze wskazaniem na cytowanie. Linki znajdziesz w
    mojej stopce. Kask kup w sklepie - przymiarka jest bardzo wazna i raczej nie
    sprzedadza Ci czegos nie dopuszczonego u nas z powodu braku atestow. Musi
    byc ciasno (w sensie glowa-kask), nie moze uwierac punktowo. Kupuj jak
    najlzejszy (szczekowace bym raczej odpuscil, zwlaszcza w budzecie 300 PLN.
    Warto takze miec kilka kominiarek - zdecydowanie latwiej wyprac niz wnetrze
    kasku, zwlaszcza tandetnego czyli bez mozliwosci wyjmowania wnetrza i
    wykonanego z najtanszych materialow (dla porownania poguglaj np co to
    "coolmax").
    Czoper/crusier nie hamuje, nie skreca i sporo wazy choc, fakt, do lansu jest
    najlepszy. Troche fredzli, wypatroszone wydechy i jest pelny szpan. Jesli
    zaczniesz jezdzic wiecej, nie boj sie zmienic zdania i na armature spogladac
    wylacznie w lazience.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef vel czosnek & dwie skrzynki na plody rolne 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 24. Data: 2009-04-20 07:11:30
    Od: s...@g...com

    > Zacznij od FAQ oraz Netykiety ze wskazaniem na cytowanie.

    Cytowaniem już się zajęłam a za FAQ dziekuję.

    Kask kup w sklepie - przymiarka jest bardzo wazna i raczej nie
    > sprzedadza Ci czegos nie dopuszczonego u nas z powodu braku atestow.

    Tak to pewnie się skończy ,ewentualnie poczekam na motobazar w Łodzi.

    > Czoper/crusier nie hamuje, nie skreca i sporo wazy choc, fakt, do lansu jest
    > najlepszy.

    Lansować się nie zamierzam,bardziej chodzi mi o to że jest duży i
    przez to wydaje mi się bezpieczniejszy.Ale tak jak napisałeś,być może
    do czasu kupna zmienię zdanie.

    Pozdrawiam.
    Anka

  • 25. Data: 2009-04-20 08:22:53
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    >Ale czy w Takim razie tylko skóra wchodzi w grę??

    Skórę najlepiej kup w sklepie, w którym szyją na miarę. Pomijając modę;)
    Dobrze, gdy jest dopasowana.

    Grzech
    vl800
    (Suzuki)

  • 26. Data: 2009-04-20 08:29:22
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    s...@g...com pisze:

    > Lansować się nie zamierzam,bardziej chodzi mi o to że jest duży i
    > przez to wydaje mi się bezpieczniejszy.Ale tak jak napisałeś,być może
    > do czasu kupna zmienię zdanie.

    motocykl nie ma stref zgniotu wiec nie wielkosc sie liczy ale zwrotnosc,
    skutecznosc hamulców, pozycja (zdolnosc męczenia kierowcy)
    przyspieszenie i takie tam dyrdymaly. Dlatego trzeba sie do nowego moto
    przysiasc a nie czytac katalogi ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 27. Data: 2009-04-20 08:56:44
    Od: p...@o...pl

    Dlatego trzeba sie do nowego moto
    > przysiasc a nie czytac katalogi ;)

    Racja,ale zanim się przysiądę nie zaszkodzi troszkę poczytać;)
    Pozdrawiam.
    Anka.

  • 28. Data: 2009-04-20 09:30:37
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:ee5ae787-395a-4ec6-

    Tyle że najpierw prawko(i tu dylemat-kat A czy od razu zrobić
    sobie na to przeklęte auto),a potem kupno czegoś porządnego.
    --------

    Ja (i myślę że wielu na tej grupie podzieli moje zdanie) uważam że powinnaś
    zrobić obie kategorie A i B od razu. Wsiąść w auto i pojeździć zanim
    wsiądziesz na moto. Dlaczego? Dlatego że kolizja w aucie to zazwyczaj
    pogięte blachy a kierowcy i pasażerom nic nie jest. Doświadczenie nabyte za
    kierownicą samochodu znacznie zwiększy Twoje bezpieczeństwo na motorze.
    Gadanie że po to kupujesz czopka żeby się kulać powoli nie jest żadnym
    argumentem dlatego że zazwyczaj są dwie strony zdarzenia - sprawca i
    poszkodowany. Doświadczenie zdobyte autem zwiększy twoją czujność na motorze
    i na pewno pozytywnie wpłynie na ogólnie pojęte bezpieczeństwo jazdy
    motorem.
    Tak więc rób obie kategorie i najpierw pobujaj się autem.

    Wojtek

  • 29. Data: 2009-04-20 10:01:58
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezpieczeństwo jazdy motorem.
    > Tak więc rób obie kategorie i najpierw pobujaj się autem.

    poszła bym nawet dalej w tej teorii.. kupienie malucha na pierwsze auto ;)
    niestety tak juz jest na naszych drogach ze nikt nie liczy sie z maluchami..
    Kazdy zajezdza, podjezdza, wymusza.. i nie mowcie ze nie, bo wciaz zdarza mi
    sie jechac kaszlem.

    Kaszlak uczy pokory na drodze. Uczy walki o przezycie ze tak powiem;) co sie
    pozniej przydaje na moto.

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 30. Data: 2009-04-20 11:51:49
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Ok,nie dam się;)Ale czy w Takim razie tylko skóra wchodzi w grę??Czy
    lepiej jakieś syntetyki?A co do kasy...Cóż ,żyje się raz ,w końcu
    trzeba zacząć korzystać.Mąż ma fotografię(ceny aparatów i wszystkich
    dodatków też mnie rozwalają),mnie też coś się należy.
    Pozdrawiam;)

    W takim razei nie kupuj zadnego badziewia typu uvex i nolan. Zafunduj sobie
    kask SHOEI - najlepiej XR-1000.
    Wydawanie kasy na gowniane kaski ktore wyladuja w koszu po 2-3 latach jest
    moim zdaniem bez sensu.

    OGONek~