  • 1. Data: 2009-04-18 14:30:33
    Temat: Michelin 2CT - czy faktycznie trwalsze niż inne ?
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Siemka.
    Mam pytanko do tych, co jeździli na oponach Michelin 2CT. Czy rzeczywiście
    daje się zauważyć większą trwałość wspomnianych, aby usprawiedliwić różnicę
    w cenie ? Powoli szykuję się do zmiany opon i zastanawiam się czy kupować
    Pirelli Diablo, Dunlop D208, Conti Road Attack, ewentualnie jakiś Metzeler
    (Z6 np.) czy dopłacić te dwie, może trzy stówki i zainwestować w 2CT ?
    Pirelli Diablo Corsa wytrzymała na tylnym kole 7500 km, Dunlop D208 też tyle
    przelatał i jeszcze go trochę zostało. Pożyje takie 2CT jakoś zauważalnie
    dłużej ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 2. Data: 2009-04-18 14:47:20
    Temat: Re: Michelin 2CT - czy faktycznie trwalsze niż inne ?
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    d208 - 8 kkm
    pilotroad 2ct - 12 kkm i myślę jeszcze o 2 kkm (drugi komplet identycznie)
    metzeler = kiszka ;)
    wszystko na tyle fjr1300

    Porzede wszystkim środek "schodzi " równo z bokami !

    Pzdr
    rOBCIo

  • 3. Data: 2009-04-20 04:52:08
    Od: AlF <s...@g...com>

    RobertB wrote:
> [...]
    > metzeler = kiszka ;)
    > wszystko na tyle fjr1300
    >
    > Porzede wszystkim środek "schodzi " równo z bokami !

    tu jest taki facet, tory na Diablo III zrobil jakies 1500km na kretych
    drogach arizony. muwi oczywiscie nie o placku, ale z ZUzyciu od jednego
    brzego do drugiego.

    Teraz jezdzi na BT016 ktore sa tutaj o 25-35% tansze i jest bardzo
    zadowolony. Mi przy umiarkowanej jezdzie komplet starczyl na 10kkm, a
    przy ostrzejszej na 7kkm.

  • 4. Data: 2009-04-21 07:36:07
    Od: "Grzegorz " <f...@g...pl>

    Pożyje takie 2CT jakoś zauważalnie
    dłużej ?
    Mi w SP2 pożyło krócej niż std. Pilot Power.

  • 5. Data: 2009-04-21 17:24:28
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Grzegorz " napisał :
    > Mi w SP2 pożyło krócej niż std. Pilot Power.

    Może to była druga guma, jak już się wjeździłeś ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.