  • 21. Data: 2011-07-22 16:25:27
    Temat: Re: Kaseta adapter [ORT]
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 14:51:45 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > To trzeba było oznaczyć, że to cytat. Czepiał bym się autora. :D

    Może zbyt smacznie spałem na lekcjach polskiego, ale gdzie jest ort w
    słowie adapter?

    --
    GLaF

  • 22. Data: 2011-07-22 17:34:22
    Temat: Re: Kaseta adapter
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-22 15:49, Piotr Rezmer pisze:

    > Nie, powinno być line Out, czyli wyjście sygnału.

    Pewnie pomyliłam się. Nie chce mi się teraz odkręcać tej miniwieży (żeby
    sprawdzić), bo kable krótkie i musiałabym je odłaczyć.
    Jest też w menu opcja AUX. Też jeszcze jakoś z tego nie korzystałam.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-07-22 17:35:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-22 11:10, Maciek pisze:
    > Wymień paski.

    Czyli muszę oddać do jakiegoś magika, sama tego nie zrobię.

    --
    animka

  • 24. Data: 2011-07-22 19:01:33
    Od: z <z...@g...pl>

    Animka pisze:

    > Pewnie pomyliłam się. Nie chce mi się teraz odkręcać tej miniwieży (żeby
    > sprawdzić), bo kable krótkie i musiałabym je odłaczyć.
    > Jest też w menu opcja AUX. Też jeszcze jakoś z tego nie korzystałam.

    Animka jakiś rok temu przybyła na ziemię (pewnie z venus) i bardzo ją
    ciekawi ziemska technologia. Niestety oprócz ciekawości jest jeszcze
    uparta i nie potrafi pojąć że się na czymś nie zna. Miejmy nadzieję że
    nie zrobi sobie krzywdy i nikt nie ucierpi w wyniku jej dobrodusznych
    porad. :-)

  • 25. Data: 2011-07-23 11:20:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 22.7.2011, GLaF napisał(a):

    > Może zbyt smacznie spałem na lekcjach polskiego, ale gdzie jest ort w
    > słowie adapter?

    Ustaw w swym czytniku
    Message / Message view options / Monospaced font
    i wszystko stanie się jasne.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 26. Data: 2011-07-23 11:42:37
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 12:20:04 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > Ustaw w swym czytniku
    > Message / Message view options / Monospaced font
    > i wszystko stanie się jasne.

    Teraz jasne :)
    --
    GLaF

  • 27. Data: 2011-07-26 22:00:11
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jest wiele ofert w sieci...

    Feromon

  • 28. Data: 2011-07-26 22:32:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-27 00:00, Feromon pisze:

    > Użytkownik "GLaF"<g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Jest wiele ofert w sieci...

    Tak w sumie chcę zreperować mój srebrny, pasujący do kompletu magnetowid
    Philip's (raczej nowszej daty). Sama sobie jestem winna, bo kiedyś parę
    kaset pożyczyłam swojej siostrze, ona je wpakowała do swojego
    dziadoskiego magnetowidu i poszarpało taśmy. Potem już mój magnetowid po
    takiej taśmie zaczął szwankować i zaczepiać taśmy. Wiele nagranych kaset
    juz wywaliłam, nawet nową, nienagraną. Boleję nad tym bo lubię mieć w
    domu sprawny sprzet, a nie mam forsy na jakiegoś reperatora co mi dobre
    części powymienia, nie mam po prostu zaufania. Wszyscy by chcieli
    zabierać sprzęt do siebie do warsztatu, a ja bym chciała, żeby reperacja
    się odbywała na moich oczach.
    Studniówki mojej córki to szkoda mi zaprzepaścić oraz pogrzebu z
    honorami i salwami mojego brata ciotecznego i któregoś tam dnia trzeba
    będzie to gdzieś przegrać na płytkę.

    --
    animka

  • 29. Data: 2011-07-28 07:53:11
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Są punkty usługowe, które przegrywają.
    W czasach przechodzenia z VHS na płyty, te usługi były bardzo popularne.

  • 30. Data: 2011-07-28 07:57:18
    Od: " ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Ja do Animki wcale nie zakładam rękawic, ani jej nie piorę, ani przed
    używaniem ani po.

    -----
    > (analogia absolutnie nieprzypadkowa), warto zalozyc rekawice, a wyciagnieta
    stamtad rzecz uprac przed uzyciem.