  • 1. Data: 2010-04-16 01:21:16
    Temat: Karty miejskie, legitymacje studenckie itp itd.
    Od: PH <s...@w...pl>

    Pytanie,
    Czym podkarmić wujka googla by wypluł trochę informacji na temat kart
    tego typu. Np. legitymacja studencka. Mogę na tym sobie zapisać bilet
    ZTM, zapisać wejściówkę do akademika, otwierać w nim bramę i wchodzić do
    biblioteki UW. Na warszawskiej karcie miejskiej zresztą też.

    Zapis danych i jego niesamowicie elastyczny format - gdzie szukać info?

    --
    PH

  • 2. Data: 2010-04-16 06:34:17
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    PH pisze:
> [...]
    > biblioteki UW. Na warszawskiej karcie miejskiej zresztą też.
    >
    > Zapis danych i jego niesamowicie elastyczny format - gdzie szukać info?

    ale chodzi Ci o technologie wykonania fizycznie, czy może sam system
    danych i transmisje?
    Nie wiem jakie karty masz Ty, nie wiem jakie są w warszawie, ale mi
    nasuwa się tylko jeden odpowiedni rodzaj - mifare
    Więcej google Ci powie

  • 3. Data: 2010-04-16 18:55:54
    Od: PH <s...@w...pl>

    Rafał pisze:

> [...]
    > Nie wiem jakie karty masz Ty, nie wiem jakie są w warszawie, ale mi
    > nasuwa się tylko jeden odpowiedni rodzaj - mifare

    System danych i transmisję. Dzięki za podpowiedź.

    --
    PH

  • 4. Data: 2010-04-17 19:01:16
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 16 Apr 2010 20:55:54 +0200 PH <s...@w...pl> napisał:

    >System danych i transmisję. Dzięki za podpowiedź.

    Kiedyś szukałem. Format danych jest opisany w rozporządzeniu
    ministra(!):
    1634
    (ostatnie strony PDFa)

  • 5. Data: 2010-04-18 23:04:13