  • 1. Data: 2011-11-27 14:08:41
    Temat: Karty Plusa loguja sie juz do Aero2
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Za telepolis.pl ponownie:
    29. listopada startuje oferta LTE w Polkomtelu w oparciu o sieć
    CenterNetu i Mobylandu na 1800 MHz, a już od wczoraj stopniowo
    możliwość logowania się do sieci Aero2 na 900 MHz wprowadzana jest dla
    wszystkich kart SIM - donoszą czytelnicy TELEPOLIS.PL.
    więcej tu: http://telepolis.pl/news.php?id=23481

    Robi się ciekawie, chyba chodzi o to żeby była jakaś przeciw waga dla
    Networks!
    Zobaczymy co zaproponuje Solorz po linii tego LTE, 4g z playa raczej
    nie ma szans:) Widze tu też zagrożenie dla play bo jednak to
    najmniejszy operator, mam nadzieje że go nie wchłoną bo to byłby
    powrót do oligopolu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-27 14:24:09
    Temat: Re: Karty Plusa loguja sie juz do Aero2
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 27 listopada 15:08, dizel pisze:
    > Robi się ciekawie, chyba chodzi o to żeby była jakaś przeciw waga dla
    > Networks!

    Do Networks? Czy mógłbyś coś więcej napisać na ten temat?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-11-27 14:30:59
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 27 Nov 2011 15:24:09 +0100, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    >Do Networks? Czy mógłbyś coś więcej napisać na ten temat?

    tutaj jest mniej więcej: http://www.telepolis.pl/news.php?id=22697

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-11-27 14:47:42
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 27 listopada 15:30, dizel pisze:

    > tutaj jest mniej więcej: http://www.telepolis.pl/news.php?id=22697

    Dzięki. Ja już się pogubiłem w tych standardach, sieciach,
    częstotliwościach, prędkościach, projektach planowanych i już
    testowanych, współpracach operatorów, itd :)
    Muszę sobie to wszystko poukładać, najlepiej gdyby była jakaś tabela.

    Ale jedno jest faktycznie pewne, tak jak napisałeś - robi się ciekawie.
    Branża GSM rozpędziła się rozszerzyła niesłychanie. W ogóle można to
    jeszcze nazwać branżą GSM?