  • Data: 2010-05-21 15:28:46
    Temat: Re: Karty 3D
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> zwrócił błąd:

    > Powinno działać w tej rozdzielczości jeśli uda się zmusić kartę/stery
    > żeby wyświetlało z odp. odświeżaniem. Czasami bywają z tym problemy. Na
    > szczęście zwykle z winy sterów, i wtedy wystarczy zmienić na inną
    > wersję. Także wizard do ustawiania 3D Vision może sprawiać problemy,
    > lepiej z niego nie korzystać.

    Sprawdziłem jak to działa z CRT - i od 100 Hz już wygląda bardzo dobrze
    - czyli możesz mieć większą rozdzielczość. Dało się ustawić nawet przy
    mniejszym odświeżaniu, ale efekt był dość ohydny, podobne wrażenie
    miałem jak na filmie Avatar - jakby kolory się zmieniały czy migotały.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8