    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: Karta sieciowa
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    Date: Tue, 10 Nov 2015 20:39:22 +0100

    Dnia Tue, 10 Nov 2015 07:29:25 -0800 (PST), TurboPascal napisał(a):

    > Informacje od Animki dawkowane są bardzo szczątkowo, ale bawiąc się w
    > detektywa, można wysnuć jakieś hipotezy.
    (ciach...)

    W przypadku Animki to niejednokrotnie trzeba mieć jednocześnie umiejętności
    Sherlocka Holmesa, Culombo i detektywa Monka. :)

    Swoją drogą - choć z UPC swoje na pieńku miałem i troszku korespondencji
    przerobiłem - to jednak nie wpadłoby mi do łba czepiać się ich konsultantów,
    czy Jaśnie Pani aby na pewno ma sprzęt pozwalający te 250 Mbit
    przepustowości wykorzystać...

    Inną kwestią jest, że przy wystawianiu materiałów promocyjnych zachęcających
    do przejścia na łącze powyżej 100 Mbit to bardziej ogarnięty sprzedawca
    usługi wystawiłby jakiś materiał objaśniający pt. ,,sprawdź czy Twój komputer
    jest gotowy na nasze 250 Mbit". No ale do tego poziomu cywilizacji to
    jeszcze troszku nam zostało.

    [ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking. ]
    [ (Max Payne) ]