  • 21. Data: 2010-07-23 12:31:43
    Temat: Re: Karta pre-paid a dane osobowe
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 14:06:18 +0200, Kez napisał(a):

    > Akurat dzisiaj kupujesz starter? Jakiego operatora?

    Nie, byłem po drugie śniadanie, przechodziłem koło kiosku -- leżało sporo
    różnych starterów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 22. Data: 2010-07-23 13:40:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 23-07-2010 o 14:06:18 Kez <n...@m...pl> napisał(a):

    > Akurat dzisiaj kupujesz starter? Jakiego operatora?

    Z czym Ty się zamieniłeś na głowy, czy słońce pali za mocno? Nie potrafisz
    czytać ze zrozumieniem co ludzie Ci odpowiadają?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 23. Data: 2010-07-23 18:46:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Kez pisze:
    > Witam!
    >
    > Jak to teraz jest, czy przy zakupie startera pre-paid
    > u któregoś z operatorów trzeba podawać swoje
    > dane osobowe?
    nie trzeba podawać danych, bo w wielu punktach nie ma komu ich podać.
    Dane sie podaje wtedy gdy chcesz mieć zarejestrowany prepiaid, i
    przenieść go natychmiast do Playa (by dostać 60min/mieś za 1zł).
    Tak wiec jeśli era jest obok Playa, ( tak jest w moim mieście) to możesz
    jak najbardziej kupić tak taka bez rejestracji, bo jak go chcesz
    zrejestrować (to wiadomo ze idziesz do Playa) - wtedy jesteś
    obsługiwany "z łaską" (dane z dowodu osobistego są przepisywane z błędami)

    ToMasz

  • 24. Data: 2010-07-23 20:26:35
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    Starter kupisz w każdym kiosku, nie ma obowiązku rejestracji ale daje
    ona dodatkowe profity (możliwość wyrobienia duplikatu karty,
    otrzymanie billingu na życzenie, dostęp do blokady kradzieżowej itp)

  • 25. Data: 2010-07-23 20:29:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kez" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego mam kupować starter we Włoszech lub gdzieindziej
    > za granicą?

    Np. dlatego, aby podczas pobytu za granica korzystac z mobilnego internetu
    czy telefonu komorkowego taniej niz przy korzystaniu z roamingu

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2010-07-24 20:30:47
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 12:03:56 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):

    > Tak. Np. we Włoszech, niezależnie od operatora, nie kupisz
    > startera anonimowo.

    są plany aby w PL też tak zrobić, numery anonimowe które są aktywne dostaną
    czas na zarejestrowanie.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index4.php

  • 27. Data: 2010-07-24 20:57:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Jul 2010 22:30:47 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > są plany aby w PL też tak zrobić, numery anonimowe które są aktywne
    > dostaną czas na zarejestrowanie.

    W zasadzie to byłby powrót do przeszłości. Obowiązek rejestracji kart
    przedpłaconych uchylono bodajże ustawą z 2000 r.
    Na pewno jak kupowałem POPa wcześniej, to spisywali z dowodu.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 28. Data: 2010-07-24 20:59:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 24-07-2010 o 22:30:47 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > są plany aby w PL też tak zrobić, numery anonimowe które są aktywne
    > dostaną
    > czas na zarejestrowanie.

    No i może dobrze, bo jakie minusy, chociaż plusów też nie widzę.
    Pomyślałem o przestępczości, ale jak mają być "aktywne do czasu" to i tak
    nic to nie da (nie pomoże), jeżeli w ogóle.

  • 29. Data: 2010-07-24 21:02:40
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-07-24 22:57, Olgierd pisze:

    > W zasadzie to byłby powrót do przeszłości. Obowiązek rejestracji kart
    > przedpłaconych uchylono bodajże ustawą z 2000 r.
    > Na pewno jak kupowałem POPa wcześniej, to spisywali z dowodu.

    Tak w zasadzie to go nie było - zawarcie umowy poprzez czynności
    faktyczne występowała w PT w wersji 1990.
    Na początku sprzedaży PP operatorzy nie chcieli drażnić lwa i niby to
    obowiązkowo rejestrowali ;) Różna była forma - od spisywania danych do
    obowiązku wysłania karty rejestracyjnej w ciągu np. 14 dni.
    Ale potem dali sobie spokój i na razie jest jak jest.

  • 30. Data: 2010-07-25 10:03:34
    Od: peter <p...@p...com>

    Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) pisze:

    > W ogóle to bardzo zależy. Chociażby od kraju w którym kupujesz.
    >
    > M.

    Masz racje kolega kez nie napisal tego wprost ale tak naprawde
    chodzi mu o Telefonica Moviles Argentina S.A (Movistar)