  • Data: 2012-06-09 23:44:56
    Temat: Re: Karta pamięci...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1mn5qol51whxh$.gnj6oie1fayw.dlg@40tude.net...

    > A jakie najdluzsze maile odbierales ?
    >
    > Moze jednak maly test ? :-P

    Nie sprawdzałem.
    A wysyłałem emaile z 5-6 fotkami w pełnej rozdzielczości po 3-4 mega każdy.

    >>> http://voices.yahoo.com/what-iphone-memory-leak-8588
    907.html

    > Na temat: system jest do d*, skoro nie ma nad tym kontroli :-)

    To jest system do peceta z "bells & whistles" czy do telefonu?

    > No i co - nie umie, zapomnial to zrobic ?
    >
    > Bo takiego systemu ze podlaczam dysk i nic wiecej robic nie trzeba, to ja
    > nie znam. Nie wykluczam ze nawet jest ... ale znac bym nie chcial :-)

    A ja bym chciał taki, co to zapyta użytkownika po wykryciu karty
    "czy chcesz ją użyć jako rozszerzenie pamięci telefonu czy jako
    pamięć wymienna?" i odpowiednio zamontuje kartę jako folder
    w systemie plików aby karta była przeźroczystym przedłużeniem
    pamięci telefonu.