  • 11. Data: 2011-05-26 07:06:07
    Temat: Re: Karta muzyczna do nagrywania muzyki
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 03:26:40 +0200, Mateusz napisał(a):

    > Choć wydaje mi się, że jednak nie potrzebujesz tej jakości, skoro
    > wystarczala Ci do tej pory karta "on board".

    To nie dla mnie :). Ale wystarczała bo do tej pory służyła tylko do
    słuchania muzyki i oglądania filmów. Teraz ma służyć jeszcze do nagrywania
    gitar, wokali, programowania klawiszy, bębnów i ogólnie do takiego małego
    domowego studia.
    Dzięki za linki, poczytam co i jak ;).

    --
    Krasnal...

  • 12. Data: 2011-05-26 07:08:31
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 09:04:10 +0200, OMSON napisał(a):

    > Line6 obsługuje mi gry, pliki strumieniowe z netu, dzwieki Windows (całe
    > środowisko). To jest normalna karta tylko połaczona poprzez interfejs
    > USB a nie PCI/PCI-E...

    Dzięki. Myślałem, że na USB działa tylko jako dodatkowa a nie główna karta
    dźwiękowa do wszystkiego. Człowiek uczy się całe życie :).
    Pozdrawiam.

    --
    Krasnal...

  • 13. Data: 2011-05-26 08:54:46
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Krasnal napisał:

    > Dzięki. Myślałem, że na USB działa tylko jako dodatkowa a nie główna karta
    > dźwiękowa do wszystkiego. Człowiek uczy się całe życie :).
    > Pozdrawiam.

    Ja w sumie w lapku uzywam 2 kart ;) Wbudowana podlaczona do wzmacniacza
    sluchawkowego i jako"default" do odsluchu muzy. Na USB, lepszej jakosc,
    czyli wspomniany E-MU, podpiety pod winampa z enhancerem i to wszystko
    do estradowych aktywnych behringerów 450W kazdy ;) Mic idzie na E-MU
    wuiec mozna "wmiksowac" sobie gadanie. Gitarke tez mozna podpiac. Z E-MU
    jest komplet wersji lite roznych aplikacji, chyba nawet cubase któryś
    jest i coś ejszcze (ze 3 plyty z softem oprocz sterownikow). Minusem
    tego moze dla niektrych byc, ze jak chca grac z wielu zrodel to
    potrzebny mikser. Ale wole E-MU niz didzejska karte z samymi chinchami
    RCA. Bo i tak potrzebowalbym mikser do podpiecia glosnikow przez lacza
    symetryczne, a tak wtykam kalble do E-MU ;) i gram tylko z lapa. ;) Moze
    bez deckow i calego osp[rzetu wygladam malo profesjonalnie, ale to dla
    funu robie ;)

  • 14. Data: 2011-05-26 10:11:39
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mateusz pisze:

    > sluchawkowego i jako"default" do odsluchu muzy. Na USB, lepszej jakosc,
    > czyli wspomniany E-MU, podpiety pod winampa z enhancerem i to wszystko

    Lepsza jakość to raczej przez foobar2000 - wewnętrznie przetwarza na 64
    bitach - WinAmp o ile mi wiadomo - max w 32 bitach...

    Pzdr, OMSON

  • 15. Data: 2011-05-26 13:07:16
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik OMSON napisał:

    > Lepsza jakość to raczej przez foobar2000 - wewnętrznie przetwarza na 64
    > bitach - WinAmp o ile mi wiadomo - max w 32 bitach...

    Ale do foobara nie znalezlem tak dobrze dzialajacego enhancera jak do
    WinAmpa :) A efekt enhancera jest powalajacy, az tak, ze moj kumpel,
    ktory pracowal z dziwkiem najpierw powiedzial "eee, k,,wa, pasciate
    glosniki bedzie kicha" (bo wg. niego 5 razy za tanie), a jak zagralem to
    przxybiegl "k..wa, ale slicznie graja" ;)

  • 16. Data: 2011-05-26 13:28:06
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mateusz pisze:

> [...]
    > glosniki bedzie kicha" (bo wg. niego 5 razy za tanie), a jak zagralem to
    > przxybiegl "k..wa, ale slicznie graja" ;)

    A tego DFX Audio Enhancer testowałeś?

    http://download.cnet.com/DFX-Audio-Enhancer-for-foob
    ar2000/3000-2169_4-75176871.html

    Pzdr, OMSON

  • 17. Data: 2011-05-26 21:01:52
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik OMSON napisał:

    > A tego DFX Audio Enhancer testowałeś?
    >
    > http://download.cnet.com/DFX-Audio-Enhancer-for-foob
    ar2000/3000-2169_4-75176871.html

    Nie :)

    Ale juz z wygladu jakis taki cukierkowy. No i nie sadze zeby sie jakosc
    zmienila na jeszcze zajebistsza. A musialbym przyzwyczajenia zmienic i
    powiazania plikow, zeby mi sie o kliku nie zmienila muza live ;)

  • 18. Data: 2011-05-26 21:02:36
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Mateusz napisał:

> [...]
    > zmienila na jeszcze zajebistsza. A musialbym przyzwyczajenia zmienic i
    > powiazania plikow, zeby mi sie o kliku nie zmienila muza live ;)

    A po prawdzie, to najwiecej roboty odwala E-MU jesli chodzi o jakosc.

  • 19. Data: 2011-05-27 07:00:11
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mateusz pisze:

    > A po prawdzie, to najwiecej roboty odwala E-MU jesli chodzi o jakosc.

    To oczywiste :)

    Pzdr, OMSON