  • 71. Data: 2011-09-06 15:52:34
    Temat: Re: Karta muzyczna
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 06.09.2011 17:38, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Dawno nie widziałem karty, która na pokładzie miałaby jeszcze
    > syntezator. Obróbka sygnału też z reguły jest przeprowadzana cyfrowo
    > przez CPU.

    > Których albo nie ma (bo karty mają generalnie wyjścia liniowe) albo jest
    > to wzmacniacz słuchawkowy wysokiej klasy (w niektórych kartach)

    Czyli jednak naprawdę się Pan na tym zupełnie nie zna. :)

    > Rozdzielanie elementów składowych ma znacznie więcej z próbą ogolenia
    > konsumenta na jak największą kasę niż z koniecznością rozdzielenia
    > bloków funkcjonalnych zestawu.

    Czyli drogi bumboks i odpowiadający mu cenowo tani zestaw składający się
    z cd, przedwzmacniacza i dwóch końcówek mocy gra tak samo? Wiem że to
    uogólnienie, które zapewne można podważyć, ale nie chce mi się już
    odpowiadać na niepoważne argumenty.

    > I jest nic nie warty.

    W ten sposób możemy dyskutować do tak zwanej usranej śmierci. Widzi Pan
    w tym jakiś sens?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 72. Data: 2011-09-06 15:53:54
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 06.09.2011 17:30, Andrzej Libiszewski pisze:
    > No właśnie. Zrobisz podwójnie ślepą próbę w której wykażesz niezbicie,
    > że jedno rozwiązanie jest lepsze od drugiego wtedy będzie sens wrócić do
    > tematu.

    Zatem zapraszam ponownie na sprawdzenie u siebie. Nie ma innej metody.

  • 73. Data: 2011-09-06 15:56:40
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 06.09.2011 17:39, Andrzej Libiszewski pisze:
    > To są karty projektowane dla graczy, nie do słuchania muzyki.

    Które mają dodatkowe śledzie z jakimiś złączami MIDI i furą softu
    zwanego seksencerami itp rzeczami na których się nie znam, ale jestem
    pewny, że z pewnością typowy gracz też.

    > Bez komentarza.

    To już jest komentarz. Negujący, podważający itp. Tyle że ja przy tych
    testach (i jeszcze paru ludzi) było, Pana nie, więc proszę z łaski
    swojej odstosunkować się.

  • 74. Data: 2011-09-06 16:00:02
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 17:52:34 +0200, Tom01 napisał(a):

    > W ten sposób możemy dyskutować do tak zwanej usranej śmierci. Widzi Pan
    > w tym jakiś sens?

    Wiesz, tak sie zastanawiam czy ten watek nie wplynie u Ciebie na spadek
    sprzedazy monitorow ;-)

    --
    pozdro
    RemeK

  • 75. Data: 2011-09-06 16:02:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-06 17:52, Tom01 pisze:

    > Czyli jednak naprawdę się Pan na tym zupełnie nie zna. :)

    > Czyli drogi bumboks i odpowiadający mu cenowo tani zestaw składający się
    > z cd, przedwzmacniacza i dwóch końcówek mocy gra tak samo?

    Widziałem już wystarczająco dużo sprzętu różniącego się wyłącznie płytą
    czołową, napisami i ceną, że nie mogę tego wykluczyć.

    > Wiem że to
    > uogólnienie, które zapewne można podważyć, ale nie chce mi się już
    > odpowiadać na niepoważne argumenty.

    Mi też nieszczególnie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 76. Data: 2011-09-06 16:04:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-06 17:53, Tom01 pisze:

    > Zatem zapraszam ponownie na sprawdzenie u siebie. Nie ma innej metody.

    Przykro mi, ale nie mam czasu jeżdżenie bogowie wiedzą gdzie w celu
    wzięciu udziału w teście którego założenia są fundamentalnie błędne.

  • 77. Data: 2011-09-06 16:06:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-06 17:56, Tom01 pisze:

    > Które mają dodatkowe śledzie z jakimiś złączami MIDI i furą softu
    > zwanego seksencerami itp rzeczami na których się nie znam, ale jestem
    > pewny, że z pewnością typowy gracz też.

    Strzyżenie baranów, zdaje się, że już o tym wspominałem. Ze względu na
    wewnętrzny resampling w układach X-fi nie nadają się one do
    poważniejszych zastosowań. MIDI zaś z kolei też niewiele ma wspólnego z
    kartą dźwiękową jako taką.

    > To już jest komentarz. Negujący, podważający itp. Tyle że ja przy tych
    > testach (i jeszcze paru ludzi) było, Pana nie, więc proszę z łaski
    > swojej odstosunkować się.

    Więc skąd taki strach przed podwójnie ślepymi próbami i brnięcie że są
    niepotrzebne?

  • 78. Data: 2011-09-06 16:08:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-06 18:00, RemeK pisze:

    > Wiesz, tak sie zastanawiam czy ten watek nie wplynie u Ciebie na spadek
    > sprzedazy monitorow ;-)

    Tu było kilka innych, które na ten spadek pewnie miały większy wpływ.

  • 79. Data: 2011-09-06 16:12:29
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 06.09.2011 18:04, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Przykro mi, ale nie mam czasu jeżdżenie bogowie wiedzą gdzie w celu
    > wzięciu udziału w teście którego założenia są fundamentalnie błędne.

    Dobra, życzę łatwego życia ze swoją zatwardziałą pewnością siebie. Jeśli
    fakty są niezgodne z rzeczywistością to tym gorzej dla faktów. Zna Pan
    to? ;)

  • 80. Data: 2011-09-06 16:14:29
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 06.09.2011 18:06, Andrzej Libiszewski pisze:
    > Więc skąd taki strach przed podwójnie ślepymi próbami i brnięcie że są
    > niepotrzebne?

    Z rozróżnieniem wioloczeli od kontrabasu też się będzie Pan upierał, że
    bez ślepego testu się nie da?