  • 1. Data: 2011-05-15 00:33:55
    Temat: Karta grafiki generuje pisk wysokiej czestotliwosci
    Od: atm <...@v...pl>

    WItam,
    Poczatkowo myslalem, ze tylko moj egzemplarz tak ma, ale po wpisaniu
    w googlach "grapics card whine" znalazlem wieksza ilosc szczesliwcow,
    ktorych karta grafiki w pewnych okolicznosciach piszczy.
    W moim przypadku dzieje sie tak np podczas wyswietlania ekranu
    tytulowego w Crysis po czym podczas gry od czasu do czasu slychac
    wchodzacy na obroty wentylator (480 GTX).
    Niestety nie wygooglalem rozwiazania tego problemu. Troche mnie to
    dziwi,mam wrazenie, ze mozna by to rozwiazac malym programikiem, ktory
    w pewnych okolicznosciach by generowal dodatkowe niewielkie obciazenie,
    ktore likwidowalo by pisk. Przypuszczam, ze podobnie Dmitri rozwiazal
    problem piszczenia niektorych wyswietlaczy w Palmach. Moze ktos z Was
    wie cos o skutecznym rozwiazaniu tego problemu?
    Pozdrawiam......Rafal

  • 2. Data: 2011-05-15 08:30:56
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Moja karta też popiskuje, kiedy dużo się dzieje na ekranie. Poprzednie
    też tak miały i po prostu do tego przywykłem. To jest raczej normalne.

  • 3. Data: 2011-05-16 14:21:57
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-05-15 02:33, atm pisze:
> [...]
    > problem piszczenia niektorych wyswietlaczy w Palmach. Moze ktos z Was
    > wie cos o skutecznym rozwiazaniu tego problemu?

    Wlacz vsync.