    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Karta grafiki generuje pisk wysokiej czestotliwosci
    Date: Sun, 15 May 2011 02:33:55 +0200

    WItam,
    Poczatkowo myslalem, ze tylko moj egzemplarz tak ma, ale po wpisaniu
    w googlach "grapics card whine" znalazlem wieksza ilosc szczesliwcow,
    ktorych karta grafiki w pewnych okolicznosciach piszczy.
    W moim przypadku dzieje sie tak np podczas wyswietlania ekranu
    tytulowego w Crysis po czym podczas gry od czasu do czasu slychac
    wchodzacy na obroty wentylator (480 GTX).
    Niestety nie wygooglalem rozwiazania tego problemu. Troche mnie to
    dziwi,mam wrazenie, ze mozna by to rozwiazac malym programikiem, ktory
    w pewnych okolicznosciach by generowal dodatkowe niewielkie obciazenie,
    ktore likwidowalo by pisk. Przypuszczam, ze podobnie Dmitri rozwiazal
    problem piszczenia niektorych wyswietlaczy w Palmach. Moze ktos z Was
    wie cos o skutecznym rozwiazaniu tego problemu?
    Pozdrawiam......Rafal