  • Data: 2010-03-31 12:53:00
    Temat: Re: Karta graficzna z pasywnym chłodzeniem
    Od: "Remek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "OMSON" napisał:

    > Ja czytam któryś już z kolei post Remka i zaczynam odnosić takie
    > przedziwne wrażenie, że może chciałby być postrzegany jako internetowy
    > pasterz wśród nieświadomych owiec... ;) :)

    Tak odbierasz próbę konkretu? Spojrzyj na to dokładniej. Autor pisze, że
    karta ma służyć do okreslonych celów. Może je źle sformułował? Może moje
    prowokacje spowodują uścislenie i urealnienie kryteriów?

    > Remku - ludzie nie są wcale takimi baranami jak Ci sie wydaje. :)

    Czasami tak mi się wydaje rzeczywiście. Jest to moja subiektywna ocena
    społeczństwa, które głosuje na kandydata do urzędu prezydenckiego
    reprezentującego zero intelektu i zero morale. I w wielu okolicznosciach
    niestety to się potwierdza. Nie oznacza to wcale wrzucania wszystkich do
    jednego wora. Poczytaj grupę o Windows98, czy WIndows XP, na której
    wypowiadają sie bardzo konkretni i kulturalni fachowcy. Pokaż mi choć jeden
    mój post, który by był niewłaściwy w stosunku do nich. Jak Kuba Bogu tak Bóg
    Kubie.

    Moja teza (prawdziwa), że do prac biurowych wystarcza karta 8 MB wywołuje
    lawinę uszczypliwych, debilnych uwag zamiast rzeczowej dyskusji.

    Remek