  • Data: 2009-08-28 14:20:55
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300zł?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak się ma brudno, to zarasta :P
    > Ja mam HD 3870 DDR4 Sapphire i nie zarasta - a mam ją w kompie 10
    > miesięcy.

    mi też nic nie zarasta, co najwyżej cieniutka warstwa kurzu. Co innego w
    blokach z centralnym ogrzewaniem gdzie mamy bardzo suche powietrze. Jak do
    tego dojdą jeszcze psy, koty i dzieci to po 3 miesiącach mamy kartę ładnie
    napakowaną kłakami z zero przewiewu. Wiem bo widuje takie na porządku
    dziennym. Ostatnio pewnemu gościowi padła właśnie HD3870 od Sapphire.
    Przyczyna przegrzanie w upalne lipcowe dni + kurz który dokładnie zalepił
    wszystkie blaszki. Efekt - artefakty i restarty.
    Lepiej już poszukać karty pasywnie chłodzonej gdzie mamy wielki radiator i
    założyć na niego wolnoobrotowy 8-9 cm wentylator z nadmuchem w kierunku
    blaszek. Bezawaryjność gwarantowana.