  • Data: 2009-08-27 06:41:52
    Temat: Re: Karta graficzna ATI do 300zł?
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam podobnie z GF, u mnie dodatkowo zawsze mialem problemy z zestawem GF +
    karta TV, nie wiem skad ta zaleznosc kosmiczna haha.
    Co do nazwy, to teraz chyba ATI AMD, bo z tego co slyszalem to oznakowanie
    bedzie zawierac czlon ATI gdyz nie bylo tu totalnej fuzji, a zespoly
    dzialaja razem, wiec nazwa jest teraz dwuczlonowa. Ale co przyniesie
    przyszlosc.... okaze sie za jakis czas :)