  • 51. Data: 2011-06-05 15:34:20
    Temat: Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    ["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"
    >Wybacz kolego ale jeśli USŁYSZYSZ (!) coś powyżej 14kHz to mega kozak z
    >Ciebie...

    Kurczę, słyszę spokojnie powyżej 14kHz. I nie czuję się jakoś
    megakozacki.

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 52. Data: 2011-06-07 08:14:32
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1fcoci716wbli.1sfqxrkokhcm9$.dlg@40tude.net...

    > No przecież. 400$ od sztuki i interes się kręci. Kawałek drewna 5$, para
    > zacisków 1$, satysfakcja audiofili bezcenna ;)
    >
    > --

    Czytałem o tym "cudzie" tutaj:
    http://6moons.com/audioreviews/jsmr/ultra.html
    I niby mozna to połozyc wszedzie w okolicach kabli (głośnikowych
    sygnałowych).
    Czyli w poblizu - kierunek niewazny.
    I podłacza się to na równolegle z głośnikami. Tam jest jakiś cudowny
    przetwornik ktory wytwarza te super wysokie częstotliwości, ktore z kolei
    oddziałowywać mają cudownie na przesył sygnałow kablami głośnikowymi a moze
    i sygnałowymi?

    Onego czasu miałem firmę, zastrzezony w urzedzie patentowym znak itp. i
    wytwarzałem srebrne kable sygnałowe (np.na trasie CD-wzmacniacz) i wiem o
    róznych cudach jakie się dzieją z dzwiękiem na odcinku powiedzmy 75 cm bo
    tyle wynosiła zwykle długość kabli jakie ręcznie wytwarzałem.
    Wiele jest też mnożliwosci wpływania na dzwięk eksperymentując z głośnikami
    (membrany, osłony, podstwawy itp) o obudowach i kablach nie wspominając juz
    bo to oczywiste.
    Ale czegoś takiego co tu sie sprzedaje za 800 dolców od pary, to chyba świat
    nie słyszał i diabeł by nie wymyslił, żeby ściagnac kasę od naiwnych acz
    bogatych głupoli.
    Mimo, że sam robiłem jak wspomniałem kable sygnałowe i wiem jak bardzo mogą
    sie one różnić dzwięk przy ich zastosowaniu w torze, to w to akurat nie
    uwierze.

    pzdr. - Janusz

  • 53. Data: 2011-06-07 08:17:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello sofu,

    Tuesday, June 7, 2011, 10:14:32 AM, you wrote:

    [...]

> [...]

    > nie słyszał i diabeł by nie wymyslił, żeby ściagnac kasę od naiwnych acz

    Robi dokładnie to samo co Ty - rżnie naiwniaków. A Ty mu zazdrościsz
    sukcesu, bo tobie brakło tupetu, żeby swoje kable na 800 dolców
    wycenić.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2011-06-07 11:24:21
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 07.06.2011 10:14, sofu pisze:
> [...]
    > róznych cudach jakie się dzieją z dzwiękiem na odcinku powiedzmy 75 cm bo
    > tyle wynosiła zwykle długość kabli jakie ręcznie wytwarzałem.
    "Cuda z dźwiękiem" dzieją się w głowie słuchacza a nie w kablach. Nie
    opowiadaj bajek.

    Michoo

  • 55. Data: 2011-06-07 12:05:55
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 07/06/2011 09:14, sofu wrote:
    > Onego czasu mia?em firme, zastrzezony w urzedzie patentowym znak itp. i
    > wytwarza?em srebrne kable sygna?owe (np.na trasie CD-wzmacniacz) i wiem o
    > róznych cudach jakie sie dziej? z dzwiekiem na odcinku powiedzmy 75 cm bo
    > tyle wynosi?a zwykle d?ugo?ae kabli jakie recznie wytwarza?em.

    Umówimy się na podwójnie ślepy test? Do tej pory żaden guru kablowy
    jeszcze nigdzie na świecie go nie zdał.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 56. Data: 2011-06-07 13:36:43
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    kamil wrote:

    > Umówimy się na podwójnie ślepy test? Do tej pory żaden guru kablowy
    > jeszcze nigdzie na świecie go nie zdał.

    Już kiedyś proponowałem. Mam do dyspozycji (jeszcze) komorę bezechową. Jest
    naprawdę dobra, stoi na własnych fundamentach poza budynkiem pod
    powierzchnią ziemi.

    Waldek