    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
    Date: Tue, 7 Jun 2011 10:14:32 +0200

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1fcoci716wbli.1sfqxrkokhcm9$.dlg@40tude.net...

    > No przecież. 400$ od sztuki i interes się kręci. Kawałek drewna 5$, para
    > zacisków 1$, satysfakcja audiofili bezcenna ;)
    >
    > --

    Czytałem o tym "cudzie" tutaj:
    http://6moons.com/audioreviews/jsmr/ultra.html
    I niby mozna to połozyc wszedzie w okolicach kabli (głośnikowych
    sygnałowych).
    Czyli w poblizu - kierunek niewazny.
    I podłacza się to na równolegle z głośnikami. Tam jest jakiś cudowny
    przetwornik ktory wytwarza te super wysokie częstotliwości, ktore z kolei
    oddziałowywać mają cudownie na przesył sygnałow kablami głośnikowymi a moze
    i sygnałowymi?

    Onego czasu miałem firmę, zastrzezony w urzedzie patentowym znak itp. i
    wytwarzałem srebrne kable sygnałowe (np.na trasie CD-wzmacniacz) i wiem o
    róznych cudach jakie się dzieją z dzwiękiem na odcinku powiedzmy 75 cm bo
    tyle wynosiła zwykle długość kabli jakie ręcznie wytwarzałem.
    Wiele jest też mnożliwosci wpływania na dzwięk eksperymentując z głośnikami
    (membrany, osłony, podstwawy itp) o obudowach i kablach nie wspominając juz
    bo to oczywiste.
    Ale czegoś takiego co tu sie sprzedaje za 800 dolców od pary, to chyba świat
    nie słyszał i diabeł by nie wymyslił, żeby ściagnac kasę od naiwnych acz
    bogatych głupoli.
    Mimo, że sam robiłem jak wspomniałem kable sygnałowe i wiem jak bardzo mogą
    sie one różnić dzwięk przy ich zastosowaniu w torze, to w to akurat nie
    uwierze.

    pzdr. - Janusz