  • 71. Data: 2009-01-15 07:40:52
    Temat: Re: Karta dźwiękowa High Definition.....
    Od: Tron <n...@n...com>

    Wed, 14 Jan 2009 21:36:26 +0100, na pl.comp.pecet, Animka napisał(a):

    > Półki, dzieciaku. Do której klasy chodzisz?

    No coz.. nie uzywam na codzien FF tak jak Ty, ktory sprawdza mi
    pisowanie... zreszta nie dbam o to... wiekowo niedlugo bede mezczyzna po
    poludniu jak mawiaja, ale mam jeszcze troche czasu...

    Zreszta co ma piernik do wiatraka, trzymajmy sie tematu, a nie o kluskach
    zaraz...

    > i tych o wielkosci szklanki... cos nie chce mi sie
    >
    > To znaczy, że jak coś jest kupione dzisiaj, a nie wczoraj to już jest
    > lepsze? Obudź się.

    W jakim sensie lepsze lub gorsze ?... a co to ma do rzeczy? liczy sie
    jakosc i technologiczne rozwiazania (te lepsze rozwiazania) a nie
    sentymentalne podejscie do rzeczy i do tematu...
    no toz pisze wczesniej historie w ktorej moj sasiad ma 30-letni telewizor
    sony kupiony w dalekim PRLu za dwizy pewnie w pewexie, tyle ze to juz
    zabytek w moim mniemaniu, w jego to najlepszy telewizor na swiecie... i
    wydaje mi sie ze Ty podobnie podchodzisz do sprawy, rozpieszczasz cos co ma
    znaczenie dla Ciebie sentymentalne itp.

    trzeba czasem wybrac sie do takiego MM aby posluchac czy popatrzec co
    obecnie sie produkuje i jak wyglada, czasem trzeba czytac co ludzie pisza i
    jakie maja odczucia wobec nowosci i staroci...

  • 72. Data: 2009-01-15 07:42:29
    Od: Nugat <n...@a...i.tak.com>

    > Półki, dzieciaku. Do której klasy chodzisz?
    >
    > i tych o wielkosci szklanki... cos nie chce mi sie
    >
    > To znaczy, że jak coś jest kupione dzisiaj, a nie wczoraj to już jest
    > lepsze? Obudź się.

    Chlop swoje, baba swoje... cos jest w tym powiedzeniu

  • 73. Data: 2009-01-15 07:46:30
    Od: Nugat <n...@p...poplop.pl>

    Wed, 14 Jan 2009 21:31:40 +0100, na pl.comp.pecet, Animka napisał(a):

    > Napisałam tu kiedyś, że mam w domu laptopa Toshiba i więcej się nie będe
    > tłumaczyć.

    Nie chodzi o to ze masz juz laptopa, ale o to ze ta cene ktora wymienilas
    mozna bylo kupic cos nowoczesniejszego niz komputer oparty o stary
    nieprodukwany juz od wielu lat nieudany intelowski Pentium IV i za ta cene
    za pare groszy zamiast zintegrowanego pewnie Realteka miec chocby SB Live!
    ktory jesli chodzi o zwykle stereo pieknie gra....

  • 74. Data: 2009-01-15 07:49:04
    Od: Esia <e...@o...com>

    http://proline.pl/sklep.php?prodid=MEDIA+TECH+MT371

  • 75. Data: 2009-01-15 13:31:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tron napisał/a:

    > No coz.. nie uzywam na codzien FF tak jak Ty,

    Cóż za jasnowidz do kitu :-( Używam na codzień i od święta Operę.

    ktory sprawdza mi
    > pisowanie... zreszta nie dbam o to...

    To źle, że niedbasz. Ja nie mam słownika w komputerze, bo mi po prostu
    nie jest potrzebny.

    wiekowo niedlugo bede mezczyzna po
    > poludniu jak mawiaja, ale mam jeszcze troche czasu...

    Czyli do południa możesz rżnąć głupka :-(

> [...]
    > jakosc i technologiczne rozwiazania (te lepsze rozwiazania) a nie
    > sentymentalne podejscie do rzeczy i do tematu...

    Toteż dałam Ci do zrozumienia, że liczy się jakość.

    > no toz pisze wczesniej historie w ktorej moj sasiad ma 30-letni telewizor
    > sony kupiony w dalekim PRLu za dwizy pewnie w pewexie, tyle ze to juz
    > zabytek w moim mniemaniu, w jego to najlepszy telewizor na swiecie...

    Oj, ten telewizor to chyba jest Twój :-)
    > wydaje mi sie ze Ty podobnie podchodzisz do sprawy, rozpieszczasz cos co ma
    > znaczenie dla Ciebie sentymentalne itp.

    Dla mnie liczy się jakość a nie wiek.

    > trzeba czasem wybrac sie do takiego MM aby posluchac czy popatrzec co
    > obecnie sie produkuje i jak wyglada, czasem trzeba czytac co ludzie pisza i
    > jakie maja odczucia wobec nowosci i staroci...

    Czy ja napisałam, że szukam czegoś do kupienia? Nie.
    Eot.

    --
    animka

  • 76. Data: 2009-01-15 13:37:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Nugat napisał/a:

> [...]
    > za pare groszy zamiast zintegrowanego pewnie Realteka miec chocby SB Live!
    > ktory jesli chodzi o zwykle stereo pieknie gra....

    To włożę po prostu druga kartę dźwiękową i będzie fajnie.

    Czy to naprawdę takie dziadostwo stare? Już za późno. Kupiłam :-(
    Ile może ważyć ten komputer?

    COMPAQ PRESARIO SR2109.es Intel Pentium4 3.0GHz, 1024MB, 250GB, DVDRW
    Procesor Intel Pentium4 631 3.0GHz, 800MHz FSB
    Chipset ATI Radeon Xpress 1100, s775
    Pamięć 1024 MB DDR2, 2GB max.
    Dysk 250 GB SATA, 7.200rpm
    Napędy NAGRYWARKA DVD+/-RW Double-Layer LightScribe
    Karta graficzna zintegrowana
    Karta dźwiękowa High Definition audio, 6 channels
    Karta sieciowa Fast Ethernet 10/100 zint.
    Złącza wewn. 1xPCI-e 16x, 3xPCI, 2xDIMM DDR
    Złącza zewn. 4xUSB 2.0, 2xPS2, 1xRJ45, 6xAudio, FireWire, VGA
    Czytnik kart 9-in-1
    Kontroler FireWire

    --
    animka

  • 77. Data: 2009-01-15 13:41:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Esia napisał/a:

    > http://proline.pl/sklep.php?prodid=MEDIA+TECH+MT371

    O! Te są super (chyba). Dzięki :-)

    --
    animka

  • 78. Data: 2009-01-15 14:39:19
    Od: X-xil <n...@n...com>

    Thu, 15 Jan 2009 14:37:42 +0100, na pl.comp.pecet, Animka napisał(a):

> [...]
    > Złącza wewn. 1xPCI-e 16x, 3xPCI, 2xDIMM DDR
    > Złącza zewn. 4xUSB 2.0, 2xPS2, 1xRJ45, 6xAudio, FireWire, VGA

    Nie jest najnowoczesniejszy, ale wydaje mi sie ze do zwyklych, rzeklbym
    przecietnych zastosowan z windowsem XP w zupelnosci wystarczy... natomiast
    ile to wazy to juz trudno powiedziec :) Jesli ma gruba, ciezka obudowe to
    bedzie pewnie wazyl... z tym ze ja uwazam ze duza ciezka obudowa, to
    zaleta... nie przepuszcza zbyt duzo halasu od wentylatorow procesora,
    zasilacza i wibracji dyskow twardych...

  • 79. Data: 2009-01-19 02:24:25
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Esia" <e...@o...com> napisał w wiadomości

    > http://proline.pl/sklep.php?prodid=MEDIA+TECH+MT371

    Omijalbym szerokim lukiem cos co produkuje: Media-Tech, Manta - to sa w
    wiekszosci takie badziewia, ze jak sie na to patrzy to juz ma sie wrazenie,
    ze ciezar naszego wzroku to zepsuje, nie mowiac juz o uzywaniu tego ;)

    --
    doom3

  • 80. Data: 2009-01-19 04:04:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    doom3 napisał/a:
> [...]
    > ze ciezar naszego wzroku to zepsuje, nie mowiac juz o uzywaniu tego ;)

    Pewnie nigdy nie miałeś i dlatego psioczysz. "Guzik wiesz, w nogach śpisz".
    Jeśli chodzi o odtwarzacz dvd Manta to moja śliczna, srebrzysta Mantusia
    35 Emperor odtwarza mi filmy już 3 lata i nic nie wskazuje, że się
    zużyje za powiedzmy następne 3 lata.

    --
    animka