  • 1. Data: 2010-05-17 16:39:05
    Temat: Karta SIM nie rozpoznana
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Cześć,
    Kupiłem sobie europejską wersję HTC Desire (Android 2.1) i miałem okazję
    przetestować ją z czterema kartami SIM:

    1) dwoma polskimi (Plus)
    2) dwoma szwedzkimi (Tele2)

    No i mam problem: szwedzkie karty nie są wogóle rozpoznawane. Ktoś ma jakiś
    pomysl co z tym fantem zrobić? Czy ma znaczenie wiek samych kart? (mogą
    mieć jakieś 5 lat, ale w innych telefonach działają bez problemów) Może
    aktywna jest jakaś blokada kraju? (jest to wogóle możliwe?)

    t.

    --
    _______ _______ ____ ____ _______ _______
    _\__ __/___\ /___\ _\/ /__\ __)___\ __/_

  • 2. Data: 2010-05-17 17:00:19
    Temat: Re: Karta SIM nie rozpoznana
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 May 2010 18:39:05 +0200, Tomasz Bątor napisał(a):

> [...]
    > mieć jakieś 5 lat, ale w innych telefonach działają bez problemów) Może
    > aktywna jest jakaś blokada kraju? (jest to wogóle możliwe?)

    A gdzie kupiłeś tego Desire? Nie ma przypadkiem simlocka na Plusa?

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-05-17 17:47:13
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Mon, 17 May 2010 18:00:19 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > A gdzie kupiłeś tego Desire? Nie ma przypadkiem simlocka na Plusa?

    Kupiłem w jednym z krakowskich sklepów, wg zapewnień bez simlocka. Zresztą
    nie ma żadnych oznaczeń plusowych, ani nawet polskiego softu. Zdaje się, że
    z wysp przybył, bo w zestawie miał ładowarkę nie pasującą do naszych
    gniazdek :)

    t.

    --

  • 4. Data: 2010-05-17 18:04:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bątor" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > że
    > z wysp przybył, bo w zestawie miał ładowarkę nie pasującą do naszych

    Na wszelki wypadek sprawdz z karta innej polskiej sieci

    Pozdrawiam
    SDD