  • 1. Data: 2013-01-24 21:12:52
    Temat: Re: Karta SIM Play na starszych telefonach
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    news:kdrvgh$nhu$1@node1.news.atman.pl...

    > I o takie potwierdzenie tego faktu mi chodziło. Dzięki! Chyba
    > zarejestruję ten numer z karty i wymienię na normalnego SIM-a.

    Nokia 100 nie jest starym telefonem, tylko nowym biedafonem.
    Play to porąbana sieć i jednym z ich manewrów są właśnie osobne karty do
    netu,
    z których w przeciwieństwie do innych sieci nie da się dzwonić i zmienić
    na nich taryfy.

  • 2. Data: 2013-01-24 21:24:36
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ronel" napisał:

    > Play to porąbana sieć i jednym z ich manewrów są właśnie osobne karty do
    > netu, z których w przeciwieństwie do innych sieci nie da się dzwonić i
    > zmienić na nich taryfy.

    No patrz. Pan z wielkiego miasta i taki ciemny, nie wiedział, że taka zasada
    w Play jest od zawsze. Myślałeś, że to jakaś nowość? Jakoś nikogo to nie
    dziwi.

  • 3. Data: 2013-01-24 21:28:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:12:52 +0100, ronel napisał(a):

> [...]
    > netu,
    > z których w przeciwieństwie do innych sieci nie da się dzwonić i zmienić

    Które sieci dają karty do mobilnego internetu, z których się da dzwonić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-01-24 23:47:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Jan 2013 20:28:52 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > Które sieci dają karty do mobilnego internetu, z których się da
    dzwonić?

    Np. Plus. Mam kilka iplusow, używam ich czasami do dzwonienia.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2013-01-25 01:11:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Które sieci dają karty do mobilnego internetu, z których się da dzwonić?

    Waldek, parę lat Cię tu nie ma, więc się pozmieniało ;-)
    Generalnie za wyjątkiem Play i Cyfrowego Polsatu, to wszystkie. No i Aero2
    oczywiście ;)

  • 6. Data: 2013-01-25 10:53:16
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    > Które sieci dają karty do mobilnego internetu, z których się da dzwonić?

    Wszystkie, internet jest jedną z opcji/taryf. Nie wiedziałeś?

  • 7. Data: 2013-01-25 10:57:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 10:53:16 +0100, ronel napisał(a):

    > Wszystkie, internet jest jedną z opcji/taryf. Nie wiedziałeś?

    Pytałem o karty do mobilnego internetu a nie normalne karty z dokupionym
    pakietem danych.
    Nie jest moją winą, że w posranych mózgach marketoidów wciąż obowiązuje
    odwieczna zasada "ułożylismy nasze taryfy tak, żeby klientom wydawało się,
    że jest taniej" i celowo mieszają nazwy ofert, taryf i czego tam jeszcze,
    wprowadzając miliony drobnych zmian, których suma zdecydowanie nie jest
    drobna.
    Klasyczny przykład - blueconnect jako oferta (czyli karta SIM mobilnego
    dostępu do internetu) z którego się nie da dzwonić oraz blueconnect jako
    taryfa/pakiet którą można dokupić do dowolnej karty SIM

  • 8. Data: 2013-01-25 11:36:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 24 Jan 2013 21:24:36 +0100, "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    >No patrz. Pan z wielkiego miasta i taki ciemny, nie wiedział, że taka zasada
    >w Play jest od zawsze. Myślałeś, że to jakaś nowość? Jakoś nikogo to nie
    >dziwi.

    Jak nie da się dzwonić jak się da, proszę play online na kartę
    http://www.play.pl/promocja/play-internet/internet-n
    a-karte/doladowania-play-online-na-karte/
    co prawda w zasięgu 3g play ale można

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-01-25 11:47:32
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 09:57:02 +0000, Waldek Godel napisał(a):

> [...]
    > dostępu do internetu) z którego się nie da dzwonić oraz blueconnect jako
    > taryfa/pakiet którą można dokupić do dowolnej karty SIM

    POnK czy OFnK są wystarczająco internetowe? Bo z obu daje się dzwonić.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 10. Data: 2013-01-25 15:21:20
    Od: "ronel" <r...@...pl>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Jak nie da się dzwonić jak się da, proszę play online na kartę
    > http://www.play.pl/promocja/play-internet/internet-n
    a-karte/doladowania-play-online-na-karte/
    > co prawda w zasięgu 3g play ale można

    O czym Ty mówisz? Być może da się zmigrować play na kartę>play internet na
    kartę, ale w drugą stronę za cholere nie przeprowadzisz takiego manewru i
    kupując kartę stricte netową nie zadzwonisz nawet do Allaha