  • 11. Data: 2013-01-25 16:00:41
    Temat: Re: Karta SIM Play na starszych telefonach
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 25 Jan 2013 15:21:20 +0100, "ronel" <r...@...pl> wrote:

    >O czym Ty mówisz? Być może da się zmigrować play na kartę>play internet na
    >kartę, ale w drugą stronę za cholere nie przeprowadzisz takiego manewru

    Nic takiego nie napisałem, bo zmigrować się nie da na taryfy netowe,
    przynajmniej w play, zresztą nie ma czegoś takiego w play jak play
    internet na kartę. Jest Play Online.

    >kupując kartę stricte netową nie zadzwonisz nawet do Allaha

    To dziwne czego w taryfie stricte netowej jaką jest Play Online są
    podane stawki:
    29 gr/min
    9 gr/SMS
    19 gr/MMS

    Zresztą Orange free na kartę też jest stricte netową a też z niej
    można dzwonić tyle że po stawkach cennikowych