  • 11. Data: 2009-08-13 09:42:17
    Temat: Re: Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:45:20 -0700 (PDT), X-rye napisał(a):

    > Szukam dobrej karty Wi-Fi do Jornady 720 i musi byc to koniecznie
    > karta 16-bit

    Poszukaj na Allegro w kategorii "Komputery -> inne -> Amiga -> Osprzęt".
    Bodajże karty na chipie Prism2 są 16-bitowe, na pewno wszystkie karty
    WiFi PCMCIA w tej kategorii będą dobre.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2009-08-13 09:57:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michal Kawecki napisał(a):

    [...]

    > Odezwij się na priv.

    Ciekawi mnie czy jest konkretny powodów dlaczego Ty się nie odezwałeś do
    niego na "priv" - cokolwiek to jest?

    j.

  • 13. Data: 2009-08-13 10:13:31
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia 13 Aug 2009 11:57:38 +0200, januszek napisał(a):

    > Michal Kawecki napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Ciekawi mnie czy jest konkretny powodów dlaczego Ty się nie odezwałeś do
    > niego na "priv" - cokolwiek to jest?

    Jego adres email nie wygląda na prawdziwy.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 14. Data: 2009-08-13 14:32:13
    Od: games <g...@g...home.pl>

    MadMan pisze:

    > Poszukaj na Allegro w kategorii "Komputery -> inne -> Amiga -> Osprzęt".
    > Bodajże karty na chipie Prism2 są 16-bitowe, na pewno wszystkie karty
    > WiFi PCMCIA w tej kategorii będą dobre.

    Dlugo nie szukajac:

    http://www.allegro.pl/item705642676_wlan_usb_pcmcia_
    zamiast_ap_agere_orinoco.html

  • 15. Data: 2009-08-13 16:52:19
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-08-13 16:32, Użytkownik games napisał:

    > Dlugo nie szukajac:
    >
    > http://www.allegro.pl/item705642676_wlan_usb_pcmcia_
    zamiast_ap_agere_orinoco.html

    Tak z ciekawości takie karty pracują w 802.11b jeśli sieć będzie
    nowszego standardu (g lub n)to da się rozpoznać czy sieć jest
    zabezpieczona hasłem czy już nie ?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2009-08-14 11:08:02
    Od: games <g...@g...home.pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    >

    > Tak z ciekawości takie karty pracują w 802.11b jeśli sieć będzie
    > nowszego standardu (g lub n)to da się rozpoznać czy sieć jest

    Jakim haslem ?

    Oczywiscie karta zobaczy taka siec jesli Ap bedzie pracowal w tzw mixed
    mode czyli a/b/g/n i bedzie mogla sie podlaczyc ale tylko w trybie b.

  • 17. Data: 2009-08-14 15:28:24
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-08-14 13:08, Użytkownik games napisał:

    > Jakim haslem ?

    Hasłem do sieci. W przypadku jak korzystasz z routera sąsiada. :-)

    > Oczywiscie karta zobaczy taka siec jesli Ap bedzie pracowal w tzw mixed
    > mode czyli a/b/g/n i bedzie mogla sie podlaczyc ale tylko w trybie b.

    A jeśli będzie pracował na sztywno w g lub n ?
    Co wtedy zobaczy taka karta ?