  • 1. Data: 2009-08-12 22:45:20
    Temat: Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.
    Od: X-rye <d...@i...pl>

    Witam wszystkich.

    Szukam dobrej karty Wi-Fi do Jornady 720 i musi byc to koniecznie
    karta 16-bit, poniewaz Jornada nie wspiera 32-bit. dentycznie zreszta
    jak Niec 900c, ale kupilem Jonarde, bo byla okazja :)
    Moze byscie cos polecil do wardrivingu, bo glownie na tym mi zalezy,
    tylko chodzi mi o lamanie zabezpieczen, wiec karta musi dzialac w
    trybie monitora, a nie tylko nasluchu.
    Wim, ze trudno jest znalezc porzadna karte i to na dodatek stara 16-
    bit., ale moze jest na grupie ktos obeznany z tematem wardrivingu i
    sam posiada Jonarde z karta dzialajaca w trybie monitora, wiec
    prosilbym o podzielenie sie informacjami na ten temat.

    Pozdrawiam, Piotr.

  • 2. Data: 2009-08-12 22:54:56
    Temat: Re: Karta PCMCIA Wi-Fi 16-bit.
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** X-rye <d...@i...pl> wrote:

> [...]
    > posiada Jonarde z karta dzialajaca w trybie monitora, wiec prosilbym o
    > podzielenie sie informacjami na ten temat.

    Kup sobie telefon i jakiś internet mobilny bo złamać to nogę możesz jakoś przy
    pechu dużym, a nie COKOLWIEK tą Jornadą. PRI jak sam zauważasz nie ma
    odpowiedniego sprzętu, SEC nie ma odpowiedniej mocy przetwarzania, TER brak
    oprogramowania dedykowanego do tego - co Ty chcesz na tym odpalać? WinCE czy
    NetBSD jako trzecia osoba na świecie, której się powiodło?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-08-12 22:57:14
    Od: lis6502 <s...@g...com>

    On Wed, 12 Aug 2009 15:45:20 -0700 (PDT)
    X-rye <d...@i...pl> wrote:

> [...]
    > sam posiada Jonarde z karta dzialajaca w trybie monitora, wiec
    > prosilbym o podzielenie sie informacjami na ten temat.

    Posiadam j680 z etherem na 3comie: znalazłem przeszukując listę
    obsługiwanego sprzętu na jlime.com.

  • 4. Data: 2009-08-12 23:05:42
    Od: lis6502 <s...@g...com>

    On Thu, 13 Aug 2009 00:54:56 +0200
    Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:

    > ** X-rye <d...@i...pl> wrote:

    > Kup sobie telefon i jakiś internet mobilny bo złamać to nogę możesz
    > jakoś przy pechu dużym, a nie COKOLWIEK tą Jornadą.
    nie zdziw się d:
    > PRI jak sam
    > zauważasz nie ma odpowiedniego sprzętu,
    jest
    > SEC nie ma odpowiedniej mocy
    > przetwarzania,
    masz czas, to po co moc ?
    >TER brak oprogramowania
    > dedykowanego do tego -
    o aircracku słyszał ?
    > co Ty chcesz na tym odpalać? WinCE czy NetBSD
    > jako trzecia osoba na świecie, której się powiodło?
    linka podałem w poprzednim poście.

  • 5. Data: 2009-08-13 07:10:49
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    X-rye pisze:
> [...]
    > sam posiada Jonarde z karta dzialajaca w trybie monitora, wiec
    > prosilbym o podzielenie sie informacjami na ten temat.

    Może legendarne Orinoco? Tyle, że chyba nie obsługiwało WPA...

  • 6. Data: 2009-08-13 07:21:34
    Od: X-rye <d...@i...pl>

    > Może legendarne Orinoco? Tyle, że chyba nie obsługiwało WPA...

    Karta swietna, ale niestety, 32-bit.

  • 7. Data: 2009-08-13 07:25:27
    Od: X-rye <d...@i...pl>

    > Posiadam j680 z etherem na 3comie: znalazłem przeszukując listę
    > obsługiwanego sprzętu na jlime.com.

    Ethernet, ale nie Wi-Fi :/
    Mnie interesuje tylko PCMCIA 16-bit.

    Mam jednakze legendarnego Atherosa 32-bit, ale musialbym kupic
    malutkiego laptopa do tej Wi-Fi.
    Wszystkie malenstwa oscylujaw graniczach 1 tys. - za drogo jak dla
    mnie.
    W zasadziep otrzebowalbym sprzecik malych gabarytow na ktorym poleci
    BT, a ta J720 bym wtedy sprzedal.

  • 8. Data: 2009-08-13 08:09:57
    Od: Jurij Atarov <a...@c...gov>

    X-rye pisze:

    > Karta swietna, ale niestety, 32-bit.

    Pewien jesteś? Mi się wydawało, że były 16 bit, ponadto można było
    ściągnąć drivery do starego CE.

  • 9. Data: 2009-08-13 09:08:19
    Od: games <g...@g...home.pl>

    X-rye pisze:

    > Karta swietna, ale niestety, 32-bit.

    Niestety ale masz zle informacje, zobacz na foto nawet widac ze to jest
    Orinoco .

    Ale to ma byc karta Orinoco na chipsecie Hermes nie jakis tam wynalazek
    na Atherosie co ma tylko w nazwie Orinoco.

    Ewentualnie Jakis Prism ze starszym chipsetem powinien smigac.

  • 10. Data: 2009-08-13 09:33:02
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 15:45:20 -0700 (PDT), X-rye napisał(a):

> [...]
    > sam posiada Jonarde z karta dzialajaca w trybie monitora, wiec
    > prosilbym o podzielenie sie informacjami na ten temat.

    Odezwij się na priv.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/