  • 11. Data: 2010-06-21 12:02:19
    Temat: Re: Karta CF - coś w niej "goni"
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 21 Jun 2010 11:29:42 +0000 (UTC), Michal Tyrala
    <w...@b...com.pl> wrote:

    >W CF-ie? Jakas nowosc?
    Ui ui, mea culpa ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 12. Data: 2010-06-21 18:03:41
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Misiael" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:60b5.00000e82.4c1d46d8@newsgate.onet.pl...
    > Kupiłem wczoraj kartę CF. Kiedy 'potrząsnę' ją to wyraźnie słyszę jak coś
    > niej "goni", jakby było 'luzem' a nie przytwierdzone sztywno do
    > plastikowej
    > obudowy. Czy to normalne ?

    Przypomniał mi się dowcip, zwolennikom politycznej poprawności zwórcę uwagę,
    że nie ja go wymyśliłem - w latach 80. znalazł się np. na kasecie z
    dowcipami Masztalskich:

    Chińczyk kupił w Szwajcarii zegarek. Po kilku dniach zegarek stanął.
    Chińczyk otworzył go i z jego wnętrza wypadła martwa mrówka.
    -No tak, to już koniec - mówi do siebie. - Maszynista umarł...

  • 13. Data: 2010-06-21 23:59:40
    Od: "Misiael" <m...@p...onet.pl>

    > mnie tez lata, karta Sandiska 8GB, takie czasy, chinole sa tani ale *****
    > i robią barachło. Karta tak sie zachowuje od początku ale działa już dłuższy
    > czas. W środku obudowy znajduje sie płyta "główna" z kontrolerem i
    > bankami pamięci, z płytą jest zintegrowany slot i to jest całość. Obudowa
    > to tylko koperta i tutaj cos jest niespasowane i do pewnie stuka. Powinno
    > być OK

    Dzięki !!
    Moja karta to też Sandisk 8GB. widać więc że pewnie cała populacja tych
    kart 'tak ma'.

    Pozdrawiam
    M.

    [ps. musiałem przeedytować odrobinę Twój post, bo interfejs webowy
    zaprotestował..]

  • 14. Data: 2010-06-22 00:03:56
    Od: "Misiael" <m...@p...onet.pl>

    > A jak byś to zdefiniował - przewala się jakby coś faktycznie luzem fruwało
    > czy może elektronika na kontaktach ma lekki luz ?
    > Bo elektronika nie siedzi tam chyba przymocowana na stałe tylko jest
    > "zwieszona" w obudowie luzem. Tyle, że dźwięk takiej "telepiącej" się w
    > ramach luzu elektroniki byłby łatwy do odróżnienia od czegoś co moznaby
    > zidentyfikować jako luźny element.
    >
    > adam

    Adam, tak jak już napisałem/uściśliłem wczesniej: to nie kompletnie luźny
    element tylko 'niby blaszka' albo coś podobnego.
    Bazując na tym co przeczytałem w wątku zaufam tej karcie.

    Pozdrawiam
    M.

  • 15. Data: 2010-06-22 15:58:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > LOL
    >
    > Zdjemij z siebie wszystko 'made in China" i idz pobiegac ;)

    przeczytaj jeszcze raz, potem poszukaj głębszego sensu wypowiedzi i sobie
    LOLuj jeden z drugim piewca marki chinskiej :) Kiedyś w starych kartach nic
    nie latało ale były droższe i robione gdzieś indziej.
    Teraz wszystko robi sie byle jak byle tylko tanio. A kto świadczy takie usługi ?
    Tadam Chińczycy :) więc w kartach coś lata, w silnikach do modeli trzeba
    przykręcać śrubki na kleju, przyklejać magnesy (to taka norma zapewne :)
    a elektronika zrobiona z wydmuszek wytrzymuje rok albo dwa.

    Mogę komuś pokazać mam w domu nieźle przechodzonego walkmana
    marki Sony, piękne cacko, do dej pory robi wrażenie, kosztował połowę
    mojej pensji kiedyś. Działa do dziś choć już prawie w rozsypce jest.
    Za 10 lat też będzie działać. Made in JAPAN :) Czy w obecnych czasach
    jakieś sony czy inny technics jest w stanie coś takiego wyprodukować ?

    O taki:
    http://i.ebayimg.com/18/!Bd!%29%28ug!Wk~$%28KGrHqUOK
    jUEq5KtgYCEBK2-D3RiCg~~_35.JPG

    Roger

  • 16. Data: 2010-06-22 16:01:05
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Misiael" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Dzięki !!
    > Moja karta to też Sandisk 8GB. widać więc że pewnie cała populacja tych
    > kart 'tak ma'.

    jest też spora szansa, że to podróbka Sandiska made in china również made in
    china ale tańsza :) Kiedyś Sandisk i Kingston cierpiał na plage podróbek.

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 17. Data: 2010-06-22 21:14:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2010, Roger from Cracow wrote:

    > Za 10 lat też będzie działać. Made in JAPAN :)

    A może tylko... lutowany cyną z ołowiem?
    I podobnie z pozostałymi elementami konstrukcji. Tu kadm, tam jakiś
    inny dodatek...
    Gdzieś widziałem taki dopisek, że jak coś jest dobre, to albo niezdrowe,
    albo zakazane, albo tuczy.
    No to masz - niezdrowe i zakazane :|
    A, zapomniałbym: i koniecznie bez ISO 900x, które doskonale służą do
    określania które elementy należy robić gorsze :P

    > Czy w obecnych czasach
    > jakieś sony czy inny technics jest w stanie coś takiego wyprodukować ?

    Tak, ale na rynek afrykański ;)
    Do Unii nie wpuszczą.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2010-06-22 23:36:47
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Tak, ale na rynek afrykański ;)
    > Do Unii nie wpuszczą.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    bardzo pocieszająca wizja :)
    Co do lutu... nie bede tutaj rzucal epitetami ale jakis czas temu napsulo mi to
    nerwow.
    Otoz elektronikiem nie jestem a mialem troche lutowania. Dopiero kiedy juz
    naprawde
    zaczolem uwazac, ze jestem kretynem i nie potrafie sobie zlutowac kabla
    dowiedzialem
    sie ze mam "unijna" (tfu, psa jego mac) cyne... + lutownice, ktora przegrzewa.
    Zejscie na drogę przestępczą i uzywanie nielegalnych produktow z halucynogennym
    i mutogennym (w imie ojca i syna itd.) olowiem + inna lutownica za 17zl sprawily,
    ze
    polubilem lutowanie :D

    Roger