  • 51. Data: 2012-06-05 20:16:13
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jakiej, kurwa, kolejce?

    Takiej normalnej.

    > http://www.youtube.com/watch?v=emo6Qf0mBSA
    > czy wreszcie zrozumiesz, że bramki sa na dróżce łączącej drogę
    > wojewódzką 401 z A4 a nie na samej autostradzie? I że w ten sposób są
    > zorganizowane WSZYSTKIE bramki w woj. opolskim.

    A bez rzucania mięsem potrafisz zrozumieć, że problem nie tyczy tylko
    tego wjazdu o 12:00?

  • 52. Data: 2012-06-05 20:19:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 20:07:25 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ja mówię:
    > http://www.youtube.com/watch?v=TX0aLfB-8Gc&feature=r
    elated

    Ale to bramki wyjazdowe, a my mowimy o wjazdowych.

    > A po co cokolwiek naciskać, skoro powinno być z automatu?

    Np zeby sie bateria za szybko nie rozladowala i nie zawiodla gdy wieziesz
    pacjenta wymagajacego naprawde pilnej pomocy :-P

    > No, ale z ostatniej chwili - kierowca karetki niewinny, zajście miało
    > 64 sekundy,

    O 60 sekund za dlugo, ale moze o czyms nie wiemy.

    > osoba która nie otworzyła szlabanu, "którego się nie da
    > otworzyć" została zwolniona.

    Jutro przyjma z powrotem ?
    Bo obawiam sie ze sad pracy wysmieje "minister sobie zyczyl" :-)

    J.

  • 53. Data: 2012-06-05 20:41:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-05 20:19, J.F. pisze:

    elated

    > Ale to bramki wyjazdowe, a my mowimy o wjazdowych.

    Nieistotne - na wjazdowych też się tworzą kolejki. Gdzie jest awaryjny
    pas dla służb? Gdzie jest sprzęt do automatycznego otwierania i gdzie
    procedury? Wiesz, autostrada ma to do siebie, że ma umożliwić szybkie
    przemieszczenie się z A do B. Oba te punkty zazwyczaj są poza
    autostradą, więc logicznym jest, że kwestia zjazdu jest równie
    ważna jak wjazdu.

    > Np zeby sie bateria za szybko nie rozladowala i nie zawiodla gdy wieziesz
    > pacjenta wymagajacego naprawde pilnej pomocy :-P

    Będzie taranował, albo mu ktoś bramkę otworzy - szczególnie taką, która
    nie ma guzika.

    > O 60 sekund za dlugo, ale moze o czyms nie wiemy.

    Zapytaj Nowaka - ten mówił o ~30 sekundach. Te 64 to Gorzkowski.

    > Jutro przyjma z powrotem ?

    Nie mam bladego pojęcia.

    > Bo obawiam sie ze sad pracy wysmieje "minister sobie zyczyl" :-)

    Jeżeli ma w zakresie obowiązków służbowych podpunkt mówiący o
    awaryjnym otwieraniu szlabanu to raczej argumentacja będzie inna.

  • 54. Data: 2012-06-05 21:10:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, June 5, 2012, 8:07:25 PM, you wrote:

    [...]

    > Ja mówię:
    > http://www.youtube.com/watch?v=TX0aLfB-8Gc&feature=r
    elated

    O idiocie, który wpakował się w korek zamiast wjechać na pas awaryjny?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2012-06-05 21:15:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 5 Jun 2012 17:24:41 +0200, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Tyle trwa przejazd u większości kierowców, którzy nie korzystali z bramek
    > samoobsługowych a na A4 dotąd były tylko z obsługą. Nic na to nie pomoże
    > obrażanie ludzi.

    Może i obrażam, po prostu mam poczucie że jak ktoś z własnej głupoty
    powoduje cierpienie innych, to takie działanie nie zasługuje na szacunek.

    A uważam że wykazał się bardzo niską intelegencją bo:

    Poległ intelektualnie w starciu ze szlabanem podnoszonym przyskiem.

    A w sytuacji kiedy szlaban się nie otwierał (z obojętnie jakiego powodu -
    nawet awarii), on zamiast wyłamać szlaban nie robił NIC. Po prostu zgłupiał
    i zamurowało go. Stał sobie 3 minuty i nie potrafił nic zaradzić na
    trywialny problem zamkniętego szlabanu.

    Po trzecie - wysiadł i mocował się ręcznie z tym szlabanem tracąc kolejny
    czas, zamiast wyłamać go samochodem.

    Jeżeli ktoś o takich umiejętnościach kierowałby powiedzmy śmieciarką i na
    skutek swojej niefrasobliwości zablokował ruch, to byłby najwyżej
    denerwujący lub śmieszny.
    Ale jak on kieruje karetką, to zaczyna to być już straszne.

  • 56. Data: 2012-06-05 21:16:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, June 5, 2012, 8:16:13 PM, you wrote:

    > Takiej normalnej.
    > A bez rzucania mięsem potrafisz zrozumieć, że problem nie tyczy tylko
    > tego wjazdu o 12:00?

    Po pierwsze nie o 12:00 tylko po 22:00, po drugie - o tym jest ten
    watek i nie zgrywaj idioty. Bramek w ciągu autostrady jest 2, słownie:
    dwie. W Gliwicach i pod Wrocławiem. Cała reszta jest poza ciągiem
    autostrady.

    Jak idiota wjedzie w korek na bramkach zamiast jechać pasem awaryjnym,
    gdzie jego miejsce, to już nawet święty duch nie pomoże.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2012-06-05 21:18:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, June 5, 2012, 8:41:08 PM, you wrote:

    [...]

    > Nieistotne - na wjazdowych też się tworzą kolejki. Gdzie jest awaryjny
    > pas dla służb?

    Tam gdzie jest pas awaryjny, ciemnoto - na zewnętrznym pasie. Nie
    w środku.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2012-06-05 21:37:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Po pierwsze nie o 12:00 tylko po 22:00, po drugie - o tym jest ten
    > watek

    Chciałbyś.

    > i nie zgrywaj idioty.

    No cóż, skoro czegoś nie rozumiesz to zapytaj.

    > Bramek w ciągu autostrady jest 2, słownie:
    > dwie. W Gliwicach i pod Wrocławiem. Cała reszta jest poza ciągiem
    > autostrady.

    To naprawdę nieistotne. To są bramki *na autostradzie*.

    > Jak idiota wjedzie w korek na bramkach zamiast jechać pasem awaryjnym,
    > gdzie jego miejsce, to już nawet święty duch nie pomoże.

    Pokaż mi ten pas awaryjny na węźle "Przylesie".

  • 59. Data: 2012-06-05 21:45:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Tam gdzie jest pas awaryjny, ciemnoto - na zewnętrznym pasie. Nie

    Może obejrzyj sobie ten materiał dokładniej. Jeszcze lepiej jak
    obejrzysz ten, który sam podrzuciłeś.

  • 60. Data: 2012-06-05 21:47:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, June 5, 2012, 9:37:02 PM, you wrote:

    > Chciałbyś.

    Sam do węzła Przylesie za chwilę wracasz. Jak zwykle - kombinujesz,
    jak ci wygodnie.

    > No cóż, skoro czegoś nie rozumiesz to zapytaj.

    Chyba ty.

    > To naprawdę nieistotne. To są bramki *na autostradzie*.

    Są obok autostrady a nie na niej. Nie przejeżdża przez nie ruch taki,
    jak na autostradzie. To tylko wjazdy i zjazdy.

    > Pokaż mi ten pas awaryjny na węźle "Przylesie".

    Ale na węźle Przylesie się nie korkuje. Poza tym przyjrzyj się
    uważniej.

    Jak możesz na podstawie filmu z Gliwic odnosić się do Przylesia?

    --
    Best regards,
    RoMan