    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 5 Jun 2012 21:15:01 +0200

    On Tue, 5 Jun 2012 17:24:41 +0200, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Tyle trwa przejazd u większości kierowców, którzy nie korzystali z bramek
    > samoobsługowych a na A4 dotąd były tylko z obsługą. Nic na to nie pomoże
    > obrażanie ludzi.

    Może i obrażam, po prostu mam poczucie że jak ktoś z własnej głupoty
    powoduje cierpienie innych, to takie działanie nie zasługuje na szacunek.

    A uważam że wykazał się bardzo niską intelegencją bo:

    Poległ intelektualnie w starciu ze szlabanem podnoszonym przyskiem.

    A w sytuacji kiedy szlaban się nie otwierał (z obojętnie jakiego powodu -
    nawet awarii), on zamiast wyłamać szlaban nie robił NIC. Po prostu zgłupiał
    i zamurowało go. Stał sobie 3 minuty i nie potrafił nic zaradzić na
    trywialny problem zamkniętego szlabanu.

    Po trzecie - wysiadł i mocował się ręcznie z tym szlabanem tracąc kolejny
    czas, zamiast wyłamać go samochodem.

    Jeżeli ktoś o takich umiejętnościach kierowałby powiedzmy śmieciarką i na
    skutek swojej niefrasobliwości zablokował ruch, to byłby najwyżej
    denerwujący lub śmieszny.
    Ale jak on kieruje karetką, to zaczyna to być już straszne.