  • 61. Data: 2012-06-05 21:50:56
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jun 2012 21:15:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Po trzecie - wysiadł i mocował się ręcznie z tym szlabanem tracąc kolejny
    > czas, zamiast wyłamać go samochodem.

    Reka jest ubezpieczona, samochod moze nie, albo ubezpieczyciel sie wypnie i
    kaze zaplacic. :-)

    Incydenty jak sie okazuje byly dwa
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11874630,Incydent
    _z_karetkami_na_A4_trwal_sekundy___Stracil.html

    Jak sie okauje szlaban recznie wykreca sie szybko :-)

    J.

  • 62. Data: 2012-06-05 21:51:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, June 5, 2012, 9:45:22 PM, you wrote:

    > Może obejrzyj sobie ten materiał dokładniej.

    Obejrzałem - karetka wpieprzyła się w korek na _wewnetrznym_ pasie
    zamiast pojechać pasem _zewnętrznym_, gdzie było jej miejsce. Potem
    wcale się nie śpiesząc przez 2 km dojeżdżała do ciężarówki, która
    bramkę minęła krótko przed karetką.

    > Jeszcze lepiej jak obejrzysz ten, który sam podrzuciłeś.

    Widzisz na nim jakiś korek?

    Się zdecyduj, demagogu ze słomą w butach, do którego filmu się odnosisz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2012-06-05 22:02:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)

> [...]
    > zamiast pojechać pasem _zewnętrznym_, gdzie było jej miejsce. Potem
    > wcale się nie śpiesząc przez 2 km dojeżdżała do ciężarówki, która

    Ojoj, znaczy ciężarówki z box-ami przejechały szybciej? Czemu ich
    karetka nie miała?

    > Widzisz na nim jakiś korek?

    A gdzie masz pas awaryjny?

    > Się zdecyduj, demagogu ze słomą w butach, do którego filmu się odnosisz.

    Oj Romuś, nie obrazisz mnie takimi wycieczkami - jedynie co pokazujesz
    to własną kulturę i stosunek do dyskutantów.

  • 64. Data: 2012-06-05 22:02:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Sam do węzła Przylesie za chwilę wracasz. Jak zwykle - kombinujesz,
    > jak ci wygodnie.

    Nie co chwilę, tylko w odpowiedzi na Twoje konfabulacje.

    > Chyba ty.

    Spoko, ja nie mam piany "na pysku".

    > Są obok autostrady a nie na niej.

    Nie, są na autostradzie.

    > Nie przejeżdża przez nie ruch taki,
    > jak na autostradzie. To tylko wjazdy i zjazdy.

    Ruch jest taki jaki jest - zależny od lokalizacji, pory dnia i fazy
    księżyca.

    > Ale na węźle Przylesie się nie korkuje.

    No pewnie :)

    > Poza tym przyjrzyj się uważniej.

    > Jak możesz na podstawie filmu z Gliwic odnosić się do Przylesia?

    Normalnie. Zasady zdaje się są te same.

  • 65. Data: 2012-06-05 22:05:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-05 21:50, J.F. pisze:
    (...)
    > Incydenty jak sie okazuje byly dwa
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11874630,Incydent
    _z_karetkami_na_A4_trwal_sekundy___Stracil.html

    Zdaje się, że było ogólnie więcej. To chyba niezbyt dobrze świadczy
    o operatorze i zarządcy... Zresztą problem nadal nie jest rozwiązany.

  • 66. Data: 2012-06-05 22:24:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, June 5, 2012, 10:02:02 PM, you wrote:

    > Ojoj, znaczy ciężarówki z box-ami przejechały szybciej? Czemu ich
    > karetka nie miała?

    Jakby pojechała awaryjnym, to i bez boxa by przejechała. Box nie
    powoduje, że samochody poprzedzające rozpływają się w powietrzu.
    A gdyby głupota mogła latać, to karetka przeleciałaby ponad
    samochodami i bramkami.

    > A gdzie masz pas awaryjny?

    Nie ma takiej potrzeby - tam nie ma korków - dotrze to w końcu?

    > Oj Romuś, nie obrazisz mnie takimi wycieczkami - jedynie co pokazujesz
    > to własną kulturę i stosunek do dyskutantów.

    Artuś, dla mnie nie jesteś dyskutantem. Jesteś domorosłym demagogiem,
    który argumentacji w kupie utrzymać nie potrafi, tylko stosuje
    prymitywne sztuczki, ze zdrabnianiem imienia w celu ośmieszenia
    przeciwnika włącznie.

    Wracach do klopa, gdzie twoje miejsce.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2012-06-05 22:30:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Tuesday, June 5, 2012, 10:02:07 PM, you wrote:

    [...]

    > Nie, są na autostradzie.

    I dyskutuj tu z takim idiotą. Nie są na autostradzire, tylko obok
    niej. Węzeł przylesie to połączenie autostrady z droga wojewódzką 401.

    > Ruch jest taki jaki jest - zależny od lokalizacji,

    Dokładnie. A llokalizacja jest poza autostradą.

    > pory dnia i fazy księżyca.

    I CKJ?

    > No pewnie :)

    Oczywiście. Bo niby skąd tam ma być istotny ruch?

    > Normalnie. Zasady zdaje się są te same.

    Jak mogą być takie same zasady na autostradzie i poza nią? Jak możesz
    porównywać ruch na drodze wojewódzkiej z ruchem na autostradzie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2012-06-05 22:39:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)

> [...]
    > powoduje, że samochody poprzedzające rozpływają się w powietrzu.
    > A gdyby głupota mogła latać, to karetka przeleciałaby ponad

    Znaczy jednak nie zrozumiałeś w czym problem.

    > Nie ma takiej potrzeby - tam nie ma korków - dotrze to w końcu?

    Nie było, póki nie było bramek. Zresztą jak pisałem nie chodzi nawet
    o to konkretne miejsce, tylko o procedury itd.

> [...]
    > który argumentacji w kupie utrzymać nie potrafi, tylko stosuje
    > prymitywne sztuczki, ze zdrabnianiem imienia w celu ośmieszenia

    Widzisz, ile byś nie napisał w tym tonie, to i tak nie zmienisz tego,
    co napisałeś wcześniej i to nawet nie w dniu dzisiejszym. Zacząłeś coś
    o ciemnocie, o słomie w butach, a teraz piszesz, że ja Twoje imię
    zdrobniłem - tak Romuś, to tylko świadczy o Tobie.

    > Wracach do klopa, gdzie twoje miejsce.

    Spoko - to Twój problem :)

  • 69. Data: 2012-06-05 22:45:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Hello Artur,
    >
    > Tuesday, June 5, 2012, 10:02:07 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I dyskutuj tu z takim idiotą.

    LOL - nie stać Ciebie na więcej?

    > Nie są na autostradzire, tylko obok
    > niej. Węzeł przylesie to połączenie autostrady z droga wojewódzką 401.

    Są na autostradzie. Obejrzyj sobie filmik który wrzuciłeś o popatrz na
    znaki.

    > Dokładnie. A llokalizacja jest poza autostradą.

    Lokalizacja jest *na autostradzie*.

    > I CKJ?

    Nic, normalnie, jak to na ziemi. Jednego dnia, o jakiejś godzinie
    kolejki nie ma, a innego jest. Może np. z powodu wypadku?

    > Oczywiście. Bo niby skąd tam ma być istotny ruch?

    Nawet nie chodzi o istotny ruch, ale możliwość przejazdu, jeżeli
    będzie kolejka. Ot zwykły przykład - awaria bramek.

    > Jak mogą być takie same zasady na autostradzie i poza nią? Jak możesz
    > porównywać ruch na drodze wojewódzkiej z ruchem na autostradzie?

    Cały czas mówimy o przekraczaniu bramek na autostradzie - wjazdowych,
    zjazdowych, pośrednich.

  • 70. Data: 2012-06-05 22:49:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 22:05:47 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    >
    > Zdaje się, że było ogólnie więcej. To chyba niezbyt dobrze świadczy
    > o operatorze i zarządcy... Zresztą problem nadal nie jest rozwiązany.

    Nie umiesz czytac ze zrozumieniem :-)

    Za prawdziwosc nie recze, ale najpierw karetki podjechaly do wjazdu, tam
    staly i czekaly na lepsze czasy, zamiast przycisk nacisnac, az w koncu
    popelnili akt wandalizmu.

    A potem przy zjezdzie pracownik juz bez czekania zabrali sie do wykrecania,
    i tam odpowiedzialny pracownik byl wolniejszy, wiec zostal zwolniony.

    A przy okazji wyjasnilo sie ze "decyzją komendanta wojewódzkiego strażacy -
    póki co - tych nadajników nie odbiorą. - Podtrzymujemy stanowisko, że nie
    załatwiają one problemu, bo nie otwierają bramki na pasie dla pojazdów
    uprzywilejowanych, którym w razie korka miałyby przejeżdżać służby
    ratownicze "

    J.