  • Data: 2012-06-05 20:41:08
    Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-05 20:19, J.F. pisze:
> [...]
    elated

    > Ale to bramki wyjazdowe, a my mowimy o wjazdowych.

    Nieistotne - na wjazdowych też się tworzą kolejki. Gdzie jest awaryjny
    pas dla służb? Gdzie jest sprzęt do automatycznego otwierania i gdzie
    procedury? Wiesz, autostrada ma to do siebie, że ma umożliwić szybkie
    przemieszczenie się z A do B. Oba te punkty zazwyczaj są poza
    autostradą, więc logicznym jest, że kwestia zjazdu jest równie
    ważna jak wjazdu.

    > Np zeby sie bateria za szybko nie rozladowala i nie zawiodla gdy wieziesz
    > pacjenta wymagajacego naprawde pilnej pomocy :-P

    Będzie taranował, albo mu ktoś bramkę otworzy - szczególnie taką, która
    nie ma guzika.

    > O 60 sekund za dlugo, ale moze o czyms nie wiemy.

    Zapytaj Nowaka - ten mówił o ~30 sekundach. Te 64 to Gorzkowski.

    > Jutro przyjma z powrotem ?

    Nie mam bladego pojęcia.

    > Bo obawiam sie ze sad pracy wysmieje "minister sobie zyczyl" :-)

    Jeżeli ma w zakresie obowiązków służbowych podpunkt mówiący o
    awaryjnym otwieraniu szlabanu to raczej argumentacja będzie inna.