-
Data: 2012-06-05 20:41:08
Temat: Re: Karetka na bramkach autostrady
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-06-05 20:19, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 05 Jun 2012 20:07:25 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2012-06-05 19:44, J.F. pisze:
>>>>>> Nie interesuje mnie co taki (szkolony/nieszkolony) pracownik mógł sobie
>>>>>> zakładać. Przejazd ma być drożny dla karetek (i innych służb)
>>>>>> i naprawdę średnio mnie interesuje jak to Operator rozwiąże.
>>>>>> Operator nie dopełnił swych obowiązków.
>>>>>
>>>>> Ale przeciez jest drozny. Wystarczy pobrac bilet :-)
>>>> Karetka ma stać w kolejce
>>> O kolejce nie mowilem
>> Ja mówię:
>> http://www.youtube.com/watch?v=TX0aLfB-8Gc&feature=r
elated
>
> Ale to bramki wyjazdowe, a my mowimy o wjazdowych.
Nieistotne - na wjazdowych też się tworzą kolejki. Gdzie jest awaryjny
pas dla służb? Gdzie jest sprzęt do automatycznego otwierania i gdzie
procedury? Wiesz, autostrada ma to do siebie, że ma umożliwić szybkie
przemieszczenie się z A do B. Oba te punkty zazwyczaj są poza
autostradą, więc logicznym jest, że kwestia zjazdu jest równie
ważna jak wjazdu.
>>>> i kierowca ma pobierać bilet?
>>> Czynnosc jak wiele innych, no nacisniecie przycisku na zdalnym pilocie.
>> A po co cokolwiek naciskać, skoro powinno być z automatu?
>
> Np zeby sie bateria za szybko nie rozladowala i nie zawiodla gdy wieziesz
> pacjenta wymagajacego naprawde pilnej pomocy :-P
Będzie taranował, albo mu ktoś bramkę otworzy - szczególnie taką, która
nie ma guzika.
>> No, ale z ostatniej chwili - kierowca karetki niewinny, zajście miało
>> 64 sekundy,
>
> O 60 sekund za dlugo, ale moze o czyms nie wiemy.
Zapytaj Nowaka - ten mówił o ~30 sekundach. Te 64 to Gorzkowski.
>> osoba która nie otworzyła szlabanu, "którego się nie da
>> otworzyć" została zwolniona.
>
> Jutro przyjma z powrotem ?
Nie mam bladego pojęcia.
> Bo obawiam sie ze sad pracy wysmieje "minister sobie zyczyl" :-)
Jeżeli ma w zakresie obowiązków służbowych podpunkt mówiący o
awaryjnym otwieraniu szlabanu to raczej argumentacja będzie inna.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.06.12 21:10 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 21:15 Tomasz Pyra
- 05.06.12 21:16 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 21:18 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 21:37 Artur Maśląg
- 05.06.12 21:45 Artur Maśląg
- 05.06.12 21:47 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 21:50 J.F.
- 05.06.12 21:51 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 22:02 Artur Maśląg
- 05.06.12 22:02 Artur Maśląg
- 05.06.12 22:05 Artur Maśląg
- 05.06.12 22:24 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 22:30 RoMan Mandziejewicz
- 05.06.12 22:39 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=