  • 11. Data: 2010-06-07 16:38:24
    Temat: Re: Kara za spowodowanie wypadku
    Od: Arni <n...@s...org>

    gildor pisze:

    > nie, pytałem Arniego, dlaczego to pisze do mnie, skoro ja ogólną różnicę
    > Marcinowi namalowałem. ergo, odpowiedziałem Marcinowi na pytanie
    > wystarczająco, żeby zaspokoić jego wiedzę lub poszerzyć horyzont.

    ale marudy jestescie, podałem tylko przyklad ze za podobny czyn jest
    jeszcze inny wymiar kary przewidziany. Bo wszystko zalezy od tego pod
    jaki paragraf sie podepnie prokurator. I tyle a wy sie czepiacie

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2010-06-07 16:57:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > ale marudy jestescie, podałem tylko przyklad ze za podobny czyn jest
    > jeszcze inny wymiar kary przewidziany. Bo wszystko zalezy od tego pod
    > jaki paragraf sie podepnie prokurator. I tyle a wy sie czepiacie

    ale on pytał dlaczego tu mandat, a tu więzienie (3 lata jako przykład)
    za podobne zdarzenie. i właśnie tą "podobną sytuację" wyjaśniłem.
    sie wtrancasz.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5