-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.btu177.neoplus
.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kapcie
Date: Fri, 20 Dec 2019 11:53:23 +0100
Organization: private
Message-ID: <4453633269$20191220115325@squadack.com>
References: <5deb9cd8$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<5dec2f20$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<qt83av$2vd1o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5df7b9db$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qt8ken$30br8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5df7d903$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<5df8186e$2$552$65785112@news.neostrada.pl>
<5df86429$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<5dfae5e2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<5dfb0b61$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfba64d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
NNTP-Posting-Host: btu177.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="btu177.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.166.177";
logging-data="13493";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Comment-To: WS
X-Antivirus: AVG (VPS 191219-0, 2019-12-19), Outbound message
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
In-Reply-To: <e...@g...com>
X-Antivirus-Status: Clean
X-Priority: 3 (Normal)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668647
[ ukryj nagłówki ]Hello WS,
Thursday, December 19, 2019, 6:26:06 PM, you wrote:
>> Oczywiście, że ma. A konkretnie stosunek masy do mocy. Natomiast podobno
>> bez niutków na silniku słabo idzie. A szlifireki mają tyle momentu co
>> kot napłakał.
> Patrzenie na sam moment (zwlaszcza maksymalny) sensu nie ma. Moc i
> moment to zwiazane ze soba wartosci,
> Moc=Moment * obroty
> Wartosc momentu w szlifierekach nie wyglada powalajaco, ale maja
> znacznie wyzsze obroty niz silniki samochodowe, wiec moc wychodzi juz calkiem
sensowna ;)
Wierz mi, że 170 KM w turbobenzynie 1.4 l może doprowadzić do
frustracji. Nie da się stale jechać 4000+ rpm. Owszem rwie wtedy
asfalt ale wyrywa również bębenki z uszu i pieniądze z portfela.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.19 14:09 J.F.
- 20.12.19 16:54 RoMan Mandziejewicz
- 20.12.19 18:00 Shrek
- 06.01.20 00:51 Lort
- 06.01.20 08:36 Shrek
- 18.01.20 03:38 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=