eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKapcieRe: Kapcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.btu177.neoplus
    .adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kapcie
    Date: Fri, 20 Dec 2019 11:53:23 +0100
    Organization: private
    Message-ID: <4453633269$20191220115325@squadack.com>
    References: <5deb9cd8$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dec2f20$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <qt83av$2vd1o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5df7b9db$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <qt8ken$30br8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5df7d903$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5df8186e$2$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df86429$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dfae5e2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dfb0b61$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dfba64d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: btu177.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
    posting-host="btu177.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.29.166.177";
    logging-data="13493";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    X-Comment-To: WS
    X-Antivirus: AVG (VPS 191219-0, 2019-12-19), Outbound message
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Priority: 3 (Normal)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668647
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello WS,

    Thursday, December 19, 2019, 6:26:06 PM, you wrote:

    >> Oczywiście, że ma. A konkretnie stosunek masy do mocy. Natomiast podobno
    >> bez niutków na silniku słabo idzie. A szlifireki mają tyle momentu co
    >> kot napłakał.
    > Patrzenie na sam moment (zwlaszcza maksymalny) sensu nie ma. Moc i
    > moment to zwiazane ze soba wartosci,
    > Moc=Moment * obroty
    > Wartosc momentu w szlifierekach nie wyglada powalajaco, ale maja
    > znacznie wyzsze obroty niz silniki samochodowe, wiec moc wychodzi juz calkiem
    sensowna ;)

    Wierz mi, że 170 KM w turbobenzynie 1.4 l może doprowadzić do
    frustracji. Nie da się stale jechać 4000+ rpm. Owszem rwie wtedy
    asfalt ale wyrywa również bębenki z uszu i pieniądze z portfela.

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: