-
X-Received: by 2002:a25:6f41:: with SMTP id k62mr7343902ybc.472.1576776366689; Thu,
19 Dec 2019 09:26:06 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:6f41:: with SMTP id k62mr7343902ybc.472.1576776366689; Thu,
19 Dec 2019 09:26:06 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g
89no7981033qtd.0!news-out.google.com!w29ni61qtc.0!nntp.google.com!g89no7981022q
td.0!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 19 Dec 2019 09:26:06 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dfba64d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=89.70.33.144;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.33.144
References: <5deb9cd8$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
<5dec2f20$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<qt83av$2vd1o$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5df7b9db$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qt8ken$30br8$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<5df7d903$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<5df8186e$2$552$65785112@news.neostrada.pl>
<5df86429$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<5dfae5e2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<5dfb0b61$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfba64d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Kapcie
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Thu, 19 Dec 2019 17:26:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668622
[ ukryj nagłówki ]On Thursday, December 19, 2019 at 5:33:21 PM UTC+1, Shrek wrote:
> Oczywiście, że ma. A konkretnie stosunek masy do mocy. Natomiast podobno
> bez niutków na silniku słabo idzie. A szlifireki mają tyle momentu co
> kot napłakał.
Patrzenie na sam moment (zwlaszcza maksymalny) sensu nie ma. Moc i moment to zwiazane
ze soba wartosci,
Moc=Moment * obroty
Wartosc momentu w szlifierekach nie wyglada powalajaco, ale maja znacznie wyzsze
obroty niz silniki samochodowe, wiec moc wychodzi juz calkiem sensowna ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.19 19:48 TomN
- 19.12.19 20:06 Shrek
- 20.12.19 11:53 RoMan Mandziejewicz
- 20.12.19 14:09 J.F.
- 20.12.19 16:54 RoMan Mandziejewicz
- 20.12.19 18:00 Shrek
- 06.01.20 00:51 Lort
- 06.01.20 08:36 Shrek
- 18.01.20 03:38 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=