  • Data: 2011-05-06 19:02:04
    Temat: Re: Kanały Polsatu już dołączyli==?ISO-8859-2?Q?=3FISO-8859-2=3FQ=3Fdo=5FN-ki=3F=3D?=
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-06 18:34, bufi pisze:

    > Trudno powiedzieć.

    Ba, skoro są co chwila reklamy to może powtórzyć to co
    było zamiast sygnału live, czy też nie? Nigdy nie oglądałem
    na raz na dwóch - jednej bez przerw, drugiej z reklamami.
    Mam nieodparte wrażenie, że jednak te powtórki w trakcie są
    różnie stosowane, ponieważ czuję w tym różnicę między
    kolejnymi transmisjami. Oglądam z różnych źródeł w zależności
    od okoliczności.

    > Podobno w tej kwestii FIA nakłada surowe przepisy
    > na transmisje LIVE. Pewnie nie mozna ingerować w przekaz(jedynie
    > komentarz) albo nie można przerywać przedłużającej się transmisji.
    > kto pamięta kwalifikacje z Brazylii 2lata temu, ten wie. Albo
    > wyścig z Korei w tamtym roku. Polsat, za przerwanie takiego 'długiego'
    > wyścigu mógłby zapłacić duża karę finansową. Z reszta każda stacja z
    > prawami F1 ma przestrzegac tych przepisów.

    Daj link - dla mnie oczywistym jest, że nikt nie przerwie takiej
    transmisji, ponieważ efektem będzie stopień wk*** widzów i spadek
    oglądalności za takie numery, a nie kara finansowa z FIA.

    > Tak czytałem gdzies na forum z F1, nie pomnę adresu teraz.

    Różne rzeczy już czytałem - jak ktoś kupuje sygnał to go kupuje.
    Ciekawe, czy szczegóły takich umów są publicznie dostępne :)