-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!eternal-september.org!feeder.eternal-septe
mber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kampania zapnij pasy
Date: Mon, 9 Nov 2015 15:15:58 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 26
Message-ID: <n1qdbe$111$1@dont-email.me>
References: <n1o7ql$nlh$1@pippin.nask.net.pl> <n1o8mc$vjl$1@dont-email.me>
<17mydo06inhp3.m1fzfqfhx3po$.dlg@40tude.net> <n1ocfv$g4a$1@dont-email.me>
<n1ocst$4tg$1@node2.news.atman.pl> <n1od8r$fu3$1@node1.news.atman.pl>
<n1odoh$gf5$1@node1.news.atman.pl> <n1oeq8$6ub$1@node2.news.atman.pl>
<n1of8s$i4i$1@node1.news.atman.pl> <n1ofvu$ir4$1@node1.news.atman.pl>
<n1ohdm$9hn$1@node2.news.atman.pl>
<m0pmbe4das3u$.12euhxrntjt97.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 9 Nov 2015 15:15:58 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="4f5d90e17d9482c9c1b07ec92bebd843"; logging-data="1057";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/QQlLDqzUkXCDOouJ3jeFv"
User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
Cancel-Lock: sha1:HtEQakf2Io//pNRlze+nGJodlro=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571985
[ ukryj nagłówki ]Tomasz Pyra wrote:
> Dnia Sun, 8 Nov 2015 23:12:49 +0100, Sebastian Biały napisał(a):
>
>> On 2015-11-08 22:48, Czesław Wiśniak wrote:
>>>> aby nie mozna było odrzucić skrzydeł w ten sam sposób w atmosferze, no
>>>> może poza faktem że odstrzał musi rowniez solidniej skrzydlo odepchnąć
>>>> aby nie pocharatało lakieru kadluba przy takim tarciu atmosfery.
>>> Jakoś sobie tego nie wyobrażam w zastosowaniu komercyjnym z wiadomych
>>> przyczyn. W porównaniu do kapsuły to całkowita mrzonka :)
>>
>> a) kapsuła bedzie cieżka bo musi być hermetyczna i mieć zapasy tlenu
>
> To chyba nie jest konieczne.
> Na czas tego spadania każdy ma wystarczające zapasy własnego tlenu.
> A dzięki niskiej gęstości powietrza duża prędkość względem powietrza też
> nie powinna zrobić niczego złego.
zdecydowanie jest konieczne. dekompresja na dużej wysokości jest
szkodliwa
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.15 16:24 sirapacz
- 09.11.15 16:26 Liwiusz
- 09.11.15 16:27 elmer radi radisson
- 09.11.15 16:29 RoMan Mandziejewicz
- 09.11.15 16:29 sirapacz
- 09.11.15 16:32 Liwiusz
- 09.11.15 16:33 Artur Miller
- 09.11.15 16:34 Liwiusz
- 09.11.15 16:39 elmer radi radisson
- 09.11.15 16:42 elmer radi radisson
- 09.11.15 16:41 masti
- 09.11.15 16:44 Liwiusz
- 09.11.15 16:47 Artur Miller
- 09.11.15 16:49 Liwiusz
- 09.11.15 16:50 Artur Miller
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2025-01-17 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-17 Nieustający podziw...
- 2025-01-17 zawsze parkuj tyłem do ulicy
- 2025-01-16 nie będzie naprawy pod blokiem?
- 2025-01-16 korytarz zycia
- 2025-01-16 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-16 Środa Wielkopolska => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-16 Poznań => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-16 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-16 Re: Bodnatura BARDZO tanio wyceniła Owsiaka. HAŃBA!