    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamery przez internet - gsm
    Date: Thu, 6 Jan 2011 15:08:38 +0000 (UTC)

    Pan Jakub Jewuła napisał:

    > Obie te "inwestycje" to marnowanie kasy.

    Byc może. Z tym że kamery, to jednak znacznie mniejsza kasa. Poza tym
    system może się przydać do czegoś więcej -- kamery choćby do oglądania
    kwiatków lub zachodów słońca z jeleniem na tle jeziora, a łączność
    internetowa, to już tak w ogóle.

    > Myslisz, ze potencjalni zainteresowanni potrafia czytac? ;)
    > A jesli potrafia to czy jest to ich ulubione zajecie?

    Tak, myślę, że potrafią, nawet jak inne rzeczy lubią bardziej.

    > Jak zobacza kamery z takim zabawnym napisam to zaczna
    > od rozwalenia kamer.

    Jak zobaczą bez, to się zaczyna. Jak "z", to może być różnie.

    > A potem dokoncza robote. Oczywiscie zadnej "dokumentacji
    > fotograficznej" nie bedzie...

    A po co dokumentacja tego *jak* to robią, skoro bez dokunentacji
    widać *co* zrobili? A dokumentacja tego *kto* zrobił, już jest.

    > A nawet gdyby byla to co to da wlascicielowi?

    Rozwijając dalej myśl -- po co policja do łapania przestępców?
    Więzienia też można zlikwidować, bo co one dają poszkodowanym
    w przestępstwach? Obie te "inwestycje", to marnowanie kasy.

    > IMO jedyne sensowne wyjscie to podstawowe zabezpieczenia
    > typu dobre zamki, ale nie zadne drzwi antywlamaniowe bo
    > to tylko kusi. Do tego dobra polisa i najlepiej jeszcze
    > zatrudniony lokals do pilnowania.

    O ile polisa czegoś innego nie wymusza, zamki najlepiej mieć
    najgorsze -- mniejsza demolka.

    --
    Jarek