    Subject: Re: Kamerka samochodowa raz jeszcze
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Kviat
    Date: Mon, 7 May 2018 09:20:56 +0200

    W dniu 2018-05-07 o 08:24, p...@g...com pisze:
    > ciekawe tez jak wyglada kwestia trwalosci bo sportowe sa raczej dedykowane do pracy
    na bateriach praca kilka godzin nonstop to raczej rzadkosc niz regula

    Na jakimś forum spotkałem dyskusję ludków używających kamery jako
    rejestratory i piszą, że niektóre modele grzeją się dość mocno podczas
    nagrywania z jednoczesnym podłączeniem do ładowania.
    Ktoś się żalił, że problem dotyczył jakiegoś starszego modelu jego
    GoPro, że po dłuższej chwili aż parzył, więc na wszelki wypadek
    wyłączał. I to było w zamierzchłych czasach (dyskusja, o ile pamiętam,
    chyba z jakichś 3 może 4 lat temu :)), kiedy takie rozwiązanie nie było
    zbyt oczywiste, a producenci tych kamerek dokładali tryby samochodowe
    poprzez update firmware, bo konkurencja już to miała, a w ich modelach
    pierwotnie nie było, a jak było, to jako bonus traktowany pewnie z
    przymrużeniem oka, bo prawdziwy kierowca używa przecież rejestratora, a
    nie kamerki ;) Więc niektóre po updatach średnio to znosiły.
    W nowych modelach, tych porządniejszych, jest to już od początku i
    problemu nie ma. A przynajmniej tak piszą ;)

    Faktycznie zwracają też uwagę na krótszą żywotność akumulatorów, widać
    wyraźny spadek pojemności po ok. roku. Dlatego przy wyborze warto wziąć
    pod uwagę koszty zakupu nowych akumulatorów. W kamerce wymiana
    akumulatora to kilka sekund..., a jak toś używa kamerki tylko jako
    rejestratora, to przecież w rejestratorach mała pojemność akumulatora
    wymieniana jest jako zaleta ;)

    Pozdrawiam
    Piotr