  • 31. Data: 2011-04-04 22:22:09
    Temat: Re: Kamerka do auta..
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:4d99790e$1@news.home.net.pl...
> [...]
    amcorders/archive-camcorders/HMX-U10BP/XEU/index.idx
    ?pagetype=prd_detail&returnurl=

    > Ja naprawdę wiem co piszę. Sam się na to naciąłem, na szczęście
    > ładowarka sieciowa też ma 5V, więc wystarczy "tylko" przerobić kabel.
    >
    > Po podłączeniu ładowarki USB sprzęcik się ładuje, a jak się go włączy,
    > to się wyświetla info o podłączeniu. Polska instrukcja to jest
    > w ogóle jakaś pomyłka i zawiera kilka błędów "ładowanie jest wykonywane
    > w trakcie gdy pracujesz" dotyczy pracy na komputerze, a nie nagrywania.
    >
    > W instrukcji, którą mam na płycie jest to napisane, natomiast w tej na
    > stronie nie. Być może zrobili w międzyczasie jakiś upgrade softa i to
> [...]

    powiedz co masz za uchwyt do niej
    bo w zestaie jest jakeis mocownie wkrecane w kamerke
    pierwsze widze, a uchwyt? no name?

  • 32. Data: 2011-04-07 08:35:36
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-04 10:01, PaPi pisze:

    > I tyle bajdurzenia.
    > Slyszales o wartosci nielagalnie zdobytych dowodow ?

    To nagrywanie przejazdu jest nielegalne? Żartujesz sobie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 33. Data: 2011-04-07 08:40:14
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-04 22:22, Kris pisze:
    > powiedz co masz za uchwyt do niej
    > bo w zestaie jest jakeis mocownie wkrecane w kamerke
    > pierwsze widze, a uchwyt? no name?

    Było, było... w sobotę będę miał trochę więcej czasu to
    zrobię w końcu pełen opis tej kamerki i niezbędnych akcesoriów.

    <http://allegro.pl/show_item.php?item=1479535175>

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)