    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera za $20
    Date: Mon, 31 Jul 2017 21:20:56 +0200
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 7/31/2017 8:47 PM, Marek wrote:
    > nieuzyteczny
    > frajerów
    > Śmierć frajerom. Co to za argument, że jakaś hermetyczna grupa onanizuje
    > się sprzętami archeo?

    Znakomity aby odeprzeć idiotyzmy o tym że nikt nie bawi się starym
    sprzetem jak tylko pojawia się nowy. To najzwyczajniej bzdura w
    zderzeniu z faktami.

    > Mówimy o konsumenckim wspolczesnym sprzęcie spełniającym wspolczesne
    > oczekiwania funkcjonalne.

    Bzdura, mówimy o grupie świrów grzebiących w tanich kamerach i robiących
    z nich coś czego producent nie przewiduje i osiągajacych rezultaty
    lepsze niż zakładano przy produkcji. Przypomnę że banda świrów dodała do
    softu Canona ficzery o których nie ma mowy w przypadku oryginalnego. Ale
    debile, nie mogli iśc do sklepu i kupić nowszego bez tych ficzerów?
    Przynajmniej szpan by był i ktoś by zarobił (że zacytuje spasionego
    biznesmena którego kiedys widziałem w telewizji).

    > Nie mam nic na przeciw alternatywnym źródłom oprogramowania, ale ma choć
    > docelowo spełniać owe oczekiwania funkcjonalne. Jeśli kamera 4k na
    > waniliowym sofcie nagrywa ale w ćwierć hd i ma problemy ze stabilnością a
    > na alternatywnym sofcie stabilnie nagrywa w 4k ale bez dźwięku i ma
    > rozjechany poziom bieli (przykłady) to sorry,

    A kto Cie tak okrótnie okłamał że jakośc obrazu jest znakomita i masz
    prawo narzekać? Przeciez wszyscy widzimy jaka jest. Niektórzy probują
    coś poprawić. Inni idą i kupują Yi 4K. Sam mam Yi 4K i mam tez kamerę za
    $20 i to nie jedną. I z chęcią w nich podłubie. Głownie dlatego że mogę.
    Nie spodziewam się że pojmiesz dlaczego niektórzy to robią.

    > ale po krótkim czasie to nawet najbardziej wierni pasjonaci owego
    > hardware w końcu wybiorą coś innego co działa, nie czekając na dalszy
    > (niedo)rozwój alternatywnego softu.

    Dalej nie pojmujesz na czym polega zabawa z retro, słabym sprzetem,
    chińskimi zabawkami które można podrasować itd. Na sasiedniej grupie
    jakaś banda debili kupuje tanie kamery i wymienia w nich obiektywy na
    lepsze. Popatrz, wręcz odrażająco głupie, normalny człek to idzie do
    sklepu i kupuje co najdroższe z półki. Niektórzy od 40 lat piszą soft na
    Atari 8-bit, scena C64 wymiata jak nigdy itd itp. "w końcu wybiorą coś
    innego co działa". Nie, oni to już mają a duperelami jak soft do złomy
    za $20 zajmują się w wolnym czasie bo to jest *wyzwanie* inne niż
    wycieczka do sklepu i wyrywanie lasek na iphona.

    Zadziwiające że do takiego NESa powstalo nascie modów pozwalających
    wyciągnąc obraz na HDMI pomimo że w sklepie GF 1050 kosztuje 2x taniej
    niż zadbany NES. Zaprawdę, chyba idioci skoro nie widzą że od 30 lat
    mamy lepsza grafikę, dalej grają w Mario w HDMI onanizując się pixelami
    zamiast grać w gry dla prawdziwych facetów, w dodatku nie ma nowych
    gier. I nie chcą, debile, umierać.