  • Data: 2017-08-01 10:40:51
    Temat: Re: Kamera za $20
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 Jul 2017 21:20:56 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Bzdura, mówimy o grupie świrów grzebiących w tanich kamerach i
    robiących
    > z nich coś czego producent nie przewiduje i osiągajacych rezultaty
    > lepsze niż zakładano przy produkcji. Przypomnę że banda świrów
    dodała do
    > softu Canona ficzery o których nie ma mowy w przypadku
    oryginalnego. Ale
    > debile, nie mogli iśc do sklepu i kupić nowszego bez tych ficzerów?

    Po raz kolejny masz jakiś problem z czytaniem ze zrozumieniem.
    Nigdzie nie napisałem,
    że NiKT tym sie nie bawi ale tylko wąska grupa entuzjastów,
    przepraszam, świrów i debili
    jak sam ich ochoczo określasz.

    > A kto Cie tak okrótnie okłamał że jakośc obrazu jest znakomita i
    masz
    > prawo narzekać? Przeciez wszyscy widzimy jaka jest. Niektórzy
    probują

    Wątek się rozpoczął od jakiś problemów z tą kamerą. Sam nawet
    dlubales przy obiektywie.
    Ktoś wspomniał o innych problemach. z funkcjonalnościa Twoją
    odpowiedzią było
    stwierdzenie, że jest alternatywny soft, czym mnie niestety
    sprowokowaleś.

    > Dalej nie pojmujesz na czym polega zabawa z retro, słabym sprzetem,

    Rozumiem że owa kamera to sprzęt retro?
    Uczestniczyłem w 2 projektach portowania alternatywnego softu do
    zamkniętych sprzętów
    więc daruj sobie uczyc ocja dzieci robić. I wszystkie kończyły
    podobnie, nie do końca wszystko
    działało tak jak powinno a to co działało rajcowalo wąską grupę
    entuzjastów. Po czasie prościej było
    kupić tani nowy sprzęt z pełną funkcjonalnością niż męczyć się z tym
    co jest.
    To, ze w jakiś pojedynczych przypadkach TERAz coś się udaje nie
    zmienia to faktu, że najczęściej
    nie wszystko działa jak powinno do końca.

    --
    Marek