    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kamera za $20
    Date: Mon, 31 Jul 2017 20:47:10 +0200

    On Mon, 31 Jul 2017 14:18:01 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Bzdura.
    > Obecnie developuje się na NES, Wii, GameBoya, stawia się unixa na
    > komputerach z WinCE 1.0 itd. Cały ten sprzet jest tak samo
    nieuzyteczny
    > jak cokolwiek innego do czego wyszły lepsze zamienniki, a bandy
    frajerów
    > liczone w tysiącach się nim ciągle zajmują.

    Śmierć frajerom. Co to za argument, że jakaś hermetyczna grupa
    onanizuje się sprzętami archeo?
    Mówimy o konsumenckim wspolczesnym sprzęcie spełniającym wspolczesne
    oczekiwania funkcjonalne.
    Nie mam nic na przeciw alternatywnym źródłom oprogramowania, ale ma
    choć docelowo spełniać owe oczekiwania funkcjonalne. Jeśli kamera 4k
    na waniliowym sofcie nagrywa ale w ćwierć hd i ma problemy ze
    stabilnością a
    na alternatywnym sofcie stabilnie nagrywa w 4k ale bez dźwięku i ma
    rozjechany poziom bieli (przykłady) to sorry,
    ale po krótkim czasie to nawet najbardziej wierni pasjonaci owego
    hardware w końcu wybiorą coś innego co działa, nie czekając na dalszy
    (niedo)rozwój alternatywnego softu.

    --
    Marek