    Subject: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5a5dd01b$0$662$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <a...@g...com>
    <12li0oxu1z8nq$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    <5a5df2fe$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Tue, 16 Jan 2018 15:24:02 +0100

    W dniu 2018-01-16 o 13:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Wbrew tym wszystkim filmom na YT to jade sobie przez kraj i jakos nic
    > takiego mi sie nie przytrafia.
    > Ot, ostatni powrot z trasy - tylko jeden niecierpliwy ryzykownie
    > wyprzedza, i oczywiscie z Warszawy :-)
    > I oczywiscie widziany od tylu.
    >
    > I niespecjalnie chce mi sie kolejny kabel zakladac.
    > Ale istotnie - raz na 100 lat sie moze przydac i bedzie sobie czlowiek
    > w brode plul, ze stowki pozałowal i kabelki mu sie nie podobaly :-)
    >
    > Nagrywac potrafi tez yanosik, ale tu potrzebna inwestycja wieksza - w
    > znalezienie dobrego kabla zasilajacego USB :-)

> [...]

    Takich sytuacji, ze ktoś ostro hamuje przede mną czy nawet się wciśnie i
    hamuje mam masę. Nierzadko po kilka w ciągu dnia. Ale ja jestem z tych,
    którzy nie siedzą na zderzaku i póki co nie mam aż tak podbramkowych
    sytuacji, bo staram się przewidywać sytuacje na drodze.

    Wczoraj natomiast byłem świadkiem jeszcze ciekawszego przypadku. Nie
    wiem czy gość jadący przede mną był pod wpływem czy też dopiero powrócił
    z WB. Coś mu się popierdzieliło i zaczął jechać przeciwnym pasem pod
    prąd, poza podwójna linią ciągłą. Tak przejechał spory kawałek drogi pod
    prąd. Zwolniłem i zacząłem mrugać światłami i trąbić, aby się opamiętał.
    Dopiero jak zobaczył jadące z przeciwka na czołówkę inne auto to
    powrócił na lewy pas. Na najbliższym skrzyżowaniu zajął lewy skrajny pas
    służący tylko i wyłącznie do skrętu w lewo. Coś mnie tchnęło, aby go nie
    wyprzedzać na tym skrzyżowaniu, bo gość skrzyżowanie przejechał na
    wprost wciskając się przede mnie na mój pas ruchu. Z tym, że byłem na to
    przygotowany i już byłem bardzo ostrożny.

    Tyle, że ja nie robię z takich spraw tragedii i nie bawię się w
    milicjanta, który sam wymierza sprawiedliwość.

    Uważam, że umieszczanie takich nagrań na YT to kompletny idiotyzm, który
    kiedyś doprowadzi do całkowitego zakazu używania rejestratorów, podobnie
    jak w niektórych krajach Europy.