  • Data: 2011-10-05 10:12:06
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-04 16:41, Tmek pisze:
    > Pszemol wrote:chciałbym zapytać, czy ktoś widział
    >
    > Prosze bardzo. Za 100zl z przesylka w dobrej jakosci moze byc?
    > http://www.ebay.pl/itm/2-5-TFT-LCD-Vehicle-Car-Color
    -Monitor-Camera-HD-DVR-RC-/290602748590?pt=Radio_Con
    trol_Parts_Accessories&hash=item43a9460aae

    > Opis i probki nagrania tego modelu:
    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution
    -vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wid
    e-angle-35356

    Kupiłem coś takiego za ok.~250zl, ale prawdę powiedziawszy jestem nieco
    zawiedziony. Owszem, drogę widać jak się nagrywa, ale już numerów tablic
    rejestracyjnych nie idzie odczytać, trzeba praktycznie dojechać na 2m
    samochód, aby się dało przeczytać. Na dodatek przy takiej pogodzie jak
    jest u nas ostatnio w kraju (a więc słonecznie), nasze tablice
    rejestracyjne wyglądają jak biała plama na nagraniach.