    From: duddits <p...@N...gomoto.tv>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kamera na motocykl full hd za 400 PLN!
    Date: Fri, 22 Jun 2012 11:17:57 +0200

    On 22.06.2012 11:03, Drzewo wrote:
    > Godny w sensie jakości filmów. Wiem, że go pro to kamerka do bardziej
    > profesjonalnych zastosowań, a kodak to raczej kieszonkowa kamerka na
    > wakacje. Mimo tego filmy robi ładne i na motocyklu może się doskonale
    > sprawdzić. W tej cenie nie widze nic co robi podobnej jakości filmy co
    > GoPro. Ba, nawet kamerki za ponad tysiaka często robią przeciętne filmy. Tu
    > Camileo za 400 PLN błyszczy na tle konkurencji.

    Jeśli bierzemy pod uwagę tylko kryterium ceny, to zgoda. Zobaczymy jak
    sobie będzie radzić na motocyklu :)

    Też nie demonizowałbym tej jakości gopro, szkiełko jest fajne, jasne,
    szerokokątne, ale niemal to samo mam w jakiejś małpce sony - ja swoim
    lamerskim okiem nie widzę różnicy.

    Siłą gopro są akcesoria, całe ich morze. Porządna, odporna na wstrząsy
    obudowa, montaże. Są producenci, którzy mają całe grupy akcesoriów
    przeznaczone tylko dla gopro (np. ram mounts). To jest ten bonus, z
    którym konkurencji ciężko walczyć.

    Ostatnio miała premierę inna, podobna kamerka z wymiennymi obiektywami i
    wbudowanym ekranem, wygląda bardzo podobnie i być może część akcesoriów
    będzie w jakiś sposób kompatybilna:

    http://www.gizmag.com/camone-infinity-action-cam/216
    48/

    Tyle, że to ta sama półka cenowa co gopro.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja