  • Data: 2012-07-02 13:33:40
    Temat: Re: Kamera na motocykl full hd za 400 PLN!
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-02 13:10, sasza7 pisze:

    > Zamiast szukać po prostu idź do tokarza. Ja za przejściówkę 1/4" na M6 zapłaciłem
    dyszkę. A idealnie pasuje do obejmy do rur (o takiej:
    http://www.technox.pl/cms/files/150/SRG.jpg ), także można zamontować ją prawie na
    wszystkim.

    O widzisz, identyczne obejmy pokupowałem. Tylko tych śrub nie ma.

    Na pomysł "idź do znajomego tokarza" - mam pustkę w głowie. Nie znam
    tokarza żadnego, nawet nie kojarzę, gdzie takiego szukać. Powinien
    któryś otworzyć stoisko obok Biedronki.

    --
    MN