  • 31. Data: 2010-05-31 19:41:33
    Temat: Re: Kamera na kask
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemk

    "Sztajfa"
    jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

    Ty piracie :)
    Firma WMG nie wyrazila zgody na wykorzystanie sciezki dzwiekowej uzytej w
    tym filmie. Sciezka dzwiekowa zostala zablokowana.
    Troche duza ta kamera...i marne ma recenzje w internecie :)

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 32. Data: 2010-05-31 20:56:40
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jaka kamerka???
    > Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od

    ja mam kamerke Toshiba HD

    i onbordy wychodzą nędznie. Na motor nie polcam!
    http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
    http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

  • 33. Data: 2010-05-31 21:13:25
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "Sztajfa" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > kup gopro.
    > jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

    moim zdaniem jakosc jak na ta cene jest slaba. Film szarpie, nie ma
    plynnosci. Fakt, ze szeroki kat jest zaleta tego urzadzenia. Ale porównujac
    okularki podawane tu w watku oraz wspominana kamerke MD80 nie kupilbym hd
    pro.

    Zreszta jakosc HD w takich malych kamerach jest wada bo powoduje ze matryca
    jest ciemna i w nocy slabo kreci

  • 34. Data: 2010-06-03 22:08:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 31.05.2010 Arbiter <n...@h...com> napisał/a:

    > ja mam kamerke Toshiba HD
    >
    > i onbordy wychodz? nedznie. Na motor nie polcam!
    > http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
    > http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

    Sprzęt daje ładny obraz, tyle że do jazdy po mieście to może spróbuj
    wyłączyć AF i stabilizację, ustawić możliwie dużą głębię ostrości i
    szeroki kąt. Powinno być lepiej. Co to za model kamery?
    Do takich zastosowań lepiej chyba sprawdzają się takie z bardziej
    uproszczoną optyką.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 35. Data: 2010-06-06 13:21:07
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-04 00:08, kakmar pisze:
> [...]

    Cholercia. Że ja tego wątku wcześniej nie czytałem.
    Na ostatnich targach motocyklowych w Berlinie, był gościu właśnie z
    kamerkami do nagrywania na motocyklu, spadochronie, itp.
    Kamerka mała, zgrabna, oczywiście HD. Dodatkowo miała jakiś tryb
    dźwięku, który wycinał wiatr, a zostawiał resztę.
    I puścił nam film nakręcony poprzedniego dnia, chyba na Z100 albo na
    czymś podobnym. Generalnie golas. Może jakaś mała szybka była. Po prostu
    uklękłem. Miał to zainstalowane na baku, widok na zegary i drogę. Gościu
    zasuwał do 200km/h, a słychać było tylko dźwięk silnika. Super. Całość
    chyba za coś około 300-400euro.
    Jak znajdę gdzieś jakąś reklamówkę, to dam znać.

    pozdr.
    Mystik

  • 36. Data: 2010-06-06 20:53:26
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 30 May 2010 19:26:04 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n

    A powiedziałbyś, czemu ta, a nie GoPro?

    r.
    _____________

  • 37. Data: 2010-06-06 20:55:30
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

  • 38. Data: 2010-06-06 22:01:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > chyba za coś około 300-400euro.
    > Jak znajdę gdzieś jakąś reklamówkę, to dam znać.

    Ucinanie wiatru załatwia się w bardzo prosty sposób za 50 groszy.

    Kupujesz gąbkę w dowolnym sklepie, przycinasz mały kawałek i naklejasz go na
    otworki mikrofonu na obudowie kamery / aparatu.
    Skuteczność tego rozwiązania jest bardzo wysoka. Nie bez powodu
    profesjonalne mikrofony mają taką gąbkę lub nawet futro przyklejone do
    mikrofonu.

    Mogę zademonstrować nagranie wykonane dość bylejakim aparatem zamontowanym
    na motocyklu. Nawet przy 130 km/h nie ma tych uciążliwych chrobotów wiatru
    typowych dla większości filmów z internetu.

  • 39. Data: 2010-06-06 23:47:57
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A powiedziałbyś czemu ta, a nie GoPro?

    Nie powiem, ale napiszę. Jakość i odporność.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 40. Data: 2010-06-07 05:39:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Zygmunt M. Zarzecki"
    Nie powiem, ale napiszę. Jakość i odporność.

    No - zwlaszcza na wode :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka